قطع 200 اصله درخت از مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران

قطع 200 اصله درخت از مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران

روز جدید : یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از قطع 200 درخت از مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران گفت: این اتفاق در حالی رخ داد که آرم علم و دانش بر سر این مرکز حک شده بود.

ناصر امانی در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: متاسفم که اولین تذکر من در سال جدید طرح موضوع قطع 200 اصله درخت توسط یکی از ارگان های رسمی است. در 10 فروردین امسال گزارشی مبنی بر قطع 200 درخت از یک مرکز رسمی واقع در خیابان خوارزمی (مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران) منتشر شد که بر روی آن دانش حک شده و این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

امانی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت درختان در شهر تهران بحرانی است، افزود: از شهروندان تهرانی درخواست می شود در صورت بروز چنین مواردی مراتب را از طریق سامانه های 137 و 1888 اطلاع دهند و شهرداری باید سریعاً با این موارد برخورد جدی کند.

وی همچنین با تشکر از شهرداری تهران برای تهیه و خرید 20 دستگاه مینی بوس برای افراد دارای معلولیت در شهر تهران، افزود: یکی از این خودروها معرفی شده و بقیه باید در چرخه ویژه حمل و نقل عمومی برای افراد دارای معلولیت حرکت کنند.

در ادامه جلسه پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در هشدار ایمنی در خصوص قطع 200 اصله درخت گفت: این موضوع مهمی است و شهرداری باید آن را پیگیری کند و این اتفاق در آستانه روز طبیعت جای تعجب دارد. و شهرداری باید با عاملان برخورد قانونی کند.

دیدگاهتان را بنویسید