ذبح 1000 اصله درخت در مشهد

ذبح 1000 اصله درخت در مشهد
روز جدید: شهرداری مشهد در شکایتی علیه قوانین محیط زیستی بیش از هزار اصله درخت را قطع کرد. برخی صفحات مجازی نزدیک به مدیریت شهری در این خصوص واکنش های جالبی داشتند و قطع درختان را فقط هرس و پوسیدگی خواندند، اما برخی مدعی شدند که قطع درختان پادگان ارتش در مشهد به دلیل جاده سازی و خیابان سازی بوده است.

شهرداری مشهد در طرح دعوی علیه قوانین محیط زیست بیش از هزار اصله درخت را قطع کرده است.

روز گذشته ویدئویی از قطع هزار اصله درخت در محوطه پادگان ارتش مشهد در فضای مجازی منتشر شد که واکنش بسیاری از شهروندان و فعالان محیط زیست را در پی داشت.

برخی صفحات مجازی نزدیک به مدیریت شهری که قطع درختان را فقط هرس و پوسیدگی می خواندند واکنش های جالبی در این زمینه ایجاد کرد اما برخی از شهروندان مدعی شدند که قطع درختان این پادگان به دلیل احداث معابر و خیابان بوده است.

برخی از فعالان محیط زیست و سازمان های مردم نهاد استان امروز سه شنبه 17 خرداد و دیروز در مقابل این سایت تجمع اعتراضی برگزار کردند. اما تاکنون هیچ یک از مسئولان مدیریت شهری حاضر به پاسخگویی نشده اند.

پیگیری ها به گفت وگو با اعضای شورای شهر و فرمانداران شهرداری مشهد منجر نشد و هیچ یک از کسانی که با آنها تماس گرفتیم حاضر به پاسخگویی نشدند.

در جلسه ای که اسفندماه سال گذشته توسط سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور فرمانده نیروی زمینی و نماینده قانونی ارتش، شهردار مشهد، رئیس شورای شهر مشهد، نماینده مسکن و شهرسازی برگزار شد. و استون قدس رضوی به توافق اصولی رسیدند شهرداری مشهد و ارتش شد.

عبدالله رجایی شهردار مشهد روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت اعلام کرد که در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی، طرح واگذاری پادگان با توافق سه جانبه ارتش، شهرداری مشهد و آستانه تصویب شده است. قدس رضوی.

پس از این مصوبه بود که شهرداری مشهد رسماً انتقال پادگان های ارتش را به یک کار تبلیغاتی گسترده اعلام کرد و آن را اقدامی بسیار خوب خواند تا اینکه دیروز مشخص شد درختان منطقه به خیابان های جدید قطع شده و معابر تعویض شده است. .

دیدگاهتان را بنویسید