ابراز احساسات جالب از خرید جدید پرسپولیس

ابراز احساسات جالب از خرید جدید پرسپولیس

مرتضی پورعلی گنجی در خصوص بازگشت خود به فوتبال ایران و پیوستن به تیم پرسپولیس گفت: از بازگشت به ایران بسیار خوشحالم و خدا را شکر پیراهن پرسپولیس را بر تن می کنم. امیدوارم لایق حمایت هواداران باشم.

پورعلی گنجی درباره شایعه پیوستن من به پرسپولیس در سال های اخیر گفت: در چند سال گذشته صحبت های زیادی در مورد انتقال من مطرح شد اما به دلیل قراردادهای طولانی با من بین تیم های دیگر رد و بدل شدم. پیشنهاد تیم های مختلفی در ایران به من شد اما همان موقع گفتم اگر به ایران برگردم اولویتم پرسپولیس است.

مدافع جدید سرخ ها با اشاره به تجربه همکاری با سرمربی پرسپولیس گفت: آقای یحیی گل محمدی که شاگردش با افتخار در نفت تهران بازی کردم خیلی به من لطف داشتند و من را به عنوان یک مدافع میانی 19 ساله معرفی کردند. به تیم ملی ملحق شده است.» آمده است، دوباره با او صحبت کرده ام و امیدوارم بتوانم اعتماد یحیی گل محمدی را جلب کنم.

پورعلی گنجی در ادامه درباره مصدومیتش گفت: باشگاه پرسپولیس در این مدت به دلیل مصدومیت از من حمایت کرد و با جدایی در تمرینات این تیم پذیرفته شدم به همین دلیل از مدیران و مربیان این باشگاه تشکر می کنم.

تازه وارد قرمزها درباره 5 سال قهرمانی پرسپولیس گفت: در هیچ لیگی این امکان وجود ندارد و احساس می کنم بی نظیر است.

پورعلی گنجی با اشاره به ناکامی پرسپولیس در این فصل افزود: به نظرم یک سری اتفاقات مثل مصدومیت و بدشانسی باعث شد که قهرمانی به مشکل بخورد اما فکر می کنم پرسپولیس امسال هم می توانست قهرمان لیگ شود. این تیم با رهبری و تجربه کادر فنی و همچنین استعداد همه بازیکنان می تواند دوباره قهرمان شود.

مدافع پرسپولیس در پایان افزود: از محبت هواداران تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم به عنوان عضو کوچک این باشگاه خدمت بزرگی به پرسپولیس کرده و پرچم این باشگاه را در ایران و آسیا به اهتزاز درآورم.

دیدگاهتان را بنویسید