ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان در چند روز آینده

ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان در چند روز آینده

صادق ستاری فرد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از آسیب آموزش مجازی راهی جز شروع آموزش حضوری در مدارس وجود ندارد.

وی افزود: شیوع تاج و تخت نظام آموزشی کشور را مختل کرده است زیرا فضای مجازی بستر آموزش چندفرهنگی نیست و فضای مجازی مکمل دوران گذار محسوب می شود و مدرسه باید آخرین مکان تعطیل و اولین مکان بازگشایی باشد. “

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از استقبال بسیار خوب خانواده ها و دانش آموزان از زمان افتتاح مدارس در کشور خبر داد و افزود: امروز شاهد استقبال بسیار خوب و رضایت بخشی دانش آموزان از آموزش های حضوری بودیم. از دیروز و امروز شور و نشاط حضور مدارس در فضای اجتماعی کشور، شهر و جامعه وجود دارد.

ستاری فرد گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا روند آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان در کشور به مدت سه سال با اختلال مواجه شد. ایجاد شد تا در ماه های باقیمانده جبران شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استقبال خانواده ها و دانش آموزان و تلاش معلمان به عنوان مدافعان تعلیم و تربیت قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که درصد باقیمانده دانش آموزان نیز در روزهای آینده به مدرسه بروند و نشوند. دلتنگ مدرسه

ستاری فرد گفت: آموزش و پرورش یک نظام عظیم انسان سازی و تمدن سازی و نیاز اساسی در جامعه است و معلم به لحاظ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مقام معظم رهبری در آموزش نیروی انسانی نقش اساسی دارد.

سخنگوی و معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه شروع تحقق شعار سال در مدرسه و آموزش و پرورش است، گفت: مدرسه مهم ترین بستر دانش و فرهنگ کار است. و اشتغال و کارآفرینی در بین دانش آموزان نهادینه شود. تضمین اشتغال دانش آموزان در آموزش و پرورش که به اجرای شعار سال و نظام حاکمیتی کشور کمک می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 38 هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در بودجه 1401 لحاظ شده است، گفت: ضوابط این طرح تا چند روز آینده توسط هیات وزیران ابلاغ می شود.

ستاری فرد خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه اعتبارات براساس سند کاربری و عدالت یکی از اهداف کلان وزارت آموزش و پرورش مهارت و کارآفرینی است و در واقع مدرسه در حال تبدیل شدن به قطب توسعه محله است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 20 میلیارد تن برای توسعه ورزش در مدارس استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امیدواریم مدارس این استان میزبان مسابقات ورزشی مقاومت باشند. کشورهای امسال

دیدگاهتان را بنویسید