تصویب آیین نامه رتبه بندی معلمان روز چهارشنبه

تصویب آیین نامه رتبه بندی معلمان روز چهارشنبه

کمیته امور عمومی و سرمایه انسانی کابینه امروز تشکیل جلسه می دهد. آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان با ضوابط جزء 2 جزء الف ماده 4 مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

نمایندگان دستگاه ها تلویحاً با ایجاد رتبه بندی معلمان به شرط تعیین بودجه موافقت کردند و برنامه آن برای نظر نهایی سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیأت وزیران به تعویق افتاد.

علی احمدی، معاون برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه پاداش بازنشستگان در همین بودجه تعیین شده است و مجلس محترم بودجه را با 11 رکن دیگر صرف رتبه بندی می کند، پیشنهاد کرد 13 همت برای سال 1401 به عنوان بودجه کلی در نظر گرفته شود. نیاز به تکلیف دارد.
وی گفت: ما مانند سایر مسئولان نگران رتبه بندی هستیم و به معلمان قول می دهم که موضوع رتبه بندی به عنوان وزیر آموزش و پرورش اولویت من است.

در نهایت پس از دریافت تکلیف ارتباط با صندوق، جلسه ای در روز سوم خرداد ماه برگزار و جداول ارتقای رتبه معلمان به تصویب رسید.

نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این جلسه با انتقاد از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در ابتدای مرحله رتبه بندی و مدارک مورد نیاز معلمان در برخی نقاط شهر تهران، آن را عدم توجه به کمیسیون عمومی و جلسات کابینه معیارهای سختگیرانه عمومی، حرفه ای و حرفه ای معلمان برای تسریع روند رتبه بندی.

دیدگاهتان را بنویسید