اتحاد و برادری مردم سیستان و بلوچستان زمینه ساز توسعه است


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904201

سیزدهمین یادواره و تجلیل از شهدای وحدت در زاهدان برگزار شد تا از راه عشق به خدا که همان راه عشق به شهداست عبرت بگیریم تا راه سعادت و سعادت را طی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، صبح امروز سیزدهمین یادواره شهدای وحدت با حضور مسئولان کشوری، لشکری، سران، معتمدین و معتمدین با تاکید بر حفظ وحدت در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد.

وحدت یک مسئله راهبردی برای کشورهای اسلامی است

آیت الله مصطفی ممامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه تفرقه افکنی مهمترین سیاست استکبار جهانی در کشورهای اسلامی است، گفت: وحدت یک موضوع مهم، اساسی و راهبردی نه تنها برای ایران بلکه برای ایران است. برای همه کشورهای اسلامی و این معنا باید مورد احترام همه حکومتهای اسلامی باشد.

وی افزود: اگر اتحاد، همبستگی و اتحاد بین کشورهای اسلامی باشد، همه کشورهای جهان اسلام از آن بهره مند می شوند و اگر خدای ناکرده بین کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد شود، همه مسلمانان آسیب خواهند دید.

آیت الله مهامی تصریح کرد: قرآن کریم به هر چیزی که عامل وحدت در جهان اسلام باشد امر کرده و از هر چیزی که مانع وحدت و ایجاد تفرقه باشد نهی کرده است.

نماینده ولی فقیه اذعان داشت: هر زمان که در جهان اسلام اتحاد و همبستگی بود کشورهای اسلامی پیشرفت کردند و هر وقت بین کشورهای اسلامی تفرقه ایجاد شد متاسفانه کشورهای اسلامی توسعه و پیشرفت خود را از دست دادند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: اگر ما مسلمانان می خواهیم در دنیا سربلند باشیم باید بین کشورهای اسلامی وحدت، اتحاد، همبستگی و برادری وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مهمترین سیاست استکبار جهانی ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی است، تاکید کرد: باید از وحدت، همبستگی و اتحاد خود در برابر این سیاست شوم دفاع کنیم.

آیت الله مهامی افزود: همه باید تلاش کنیم تا از تفرقه بین مسلمانان جلوگیری کنیم و راه حل خنثی سازی دسیسه های دشمنان، تقویت وحدت و یگانگی در جهان اسلام است.

امام جمعه زاهدان گفت: وحدت و تقویت وحدت و همبستگی در جهان اسلام شرایطی دارد که همه باید آن را رعایت کنیم تا راه نفوذ دشمنان برای ایجاد تفرقه بسته شود.

نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: اسلام، پیامبر اکرم(ص)، قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) و اولیای خداوند متعال باید محور وحدت بین کشورهای اسلامی باشند.

اتحاد و برادری مردم سیستان و بلوچستان زمینه ساز توسعه است

محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: حفظ وحدت و انسجام نقش بسیار مهمی در پیشبرد توسعه اقتصادی و اجتماعی سیستان و بلوچستان دارد و باید همواره به این اساسی توجه ویژه شود. سوال.”

وی افزود: شهدا برای تامین امنیت در سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور تلاش کردند و باید قدردان ایثار شهدا باشیم.

کرمی تصریح کرد: امروز حفظ وحدت، انسجام و وحدت و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و مهم است و همگان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده پایگاه قدس خاطرنشان کرد: ما در جبهه حق هستیم و همه شیاطین جهان برای مبارزه با جبهه حق به میدان آمده اند و از تمام ظرفیت خود در این زمینه استفاده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید