اتفاقی عجیب در تخت جمشید آیا یحیی عصبانی است؟

اتفاقی عجیب در تخت جمشید  آیا یحیی عصبانی است؟

پرسپولیسی ها برای حضور پرقدرت در لیگ بیست و دوم و پس گرفتن عنوان قهرمانی از رقیب سنتی خود به سرعت وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شدند و قبل از افتتاح رسمی بازار تابستانی، یکی پس از دیگری از خریدهای خود رونمایی کردند. بازیکنانی که همگی جزو ستاره های فوتبال ایران هستند; چهره هایی چون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی پورعلیگنجی، سروش رفیعی و سعید صادقی.

پیش بینی یحیی به حقیقت پیوست!
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از روند نقل و انتقالات تیمش ابراز رضایت کرد اما از همان روزهای ابتدایی تاکید کرد که امیدوار است روند نقل و انتقالات شیاطین سرخ به تاخیر نیفتد و مدیران این باشگاه بتوانند. برای رفع تمام نقاط ضعف.اما نکته سرمربی شیاطین سرخ نادیده گرفته شد و پیش بینی شد.گل محمدی حق داشت و برای جذب مهاجم، مدیران پرسپولیس با چالش بزرگی روبرو شدند. سرمربی سرخپوشان لیست بلندبالایی از بازیکنان مورد نظر برای تقویت خط حمله پرسپولیس را به ترتیب اولویت در اختیار مدیران باشگاه قرار داده است، اما مذاکرات با بازیکنان مطرح یکی پس از دیگری به بن بست رسیده است که روزهای پیش – اردوی فصل بدون مهاجم خارجی سپری شد و حالا در دوردست. در فاصله کمتر از یک هفته تا اولین بازی پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر، تکلیف جذب مهاجم همچنان نامشخص است.

آخرین وعده؛ انتقال مهاجم خارجی نهایی شد
مدیران پرسپولیس بارها به هواداران قرمزپوشان وعده داده اند که مهاجمانی را با عباراتی مانند «هفته آینده» یا «48 ساعت آینده» به خدمت بگیرند اما تاکنون هیچ یک از این وعده ها محقق نشده است. محمد محمدی آخرین بار هفته گذشته از تکمیل شدن انتقال مهاجم خارجی خبر داد و در پاسخ به انتقادات مطرح شده توضیح داد: حالا به جرات می توان گفت پرسپولیس می تواند بازیکن خارجی مورد نظر را هم بیاورد. این بار کار آوردن مهاجم انجام شده و به زودی خبر را به هواداران تیم خواهیم داد.

ما همزمان با 3 گزینه در حال مذاکره هستیم
باشگاه پرسپولیس روز گذشته در واکنش به انتقادات هواداران در فضای مجازی بیانیه ای صادر کرد و توضیح داد: اقدام جذب مهاجم طبق برنامه کادر فنی و پس از نظر سرمربی انجام می شود. پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی دارد اما برخلاف شایعات، جذب مهاجمان برای تقویت خط حمله نیز در دستور کار و مسائل مربوط به آن قرار دارد. در این راستا با دو یا سه گزینه به طور همزمان در حال مذاکره هستیم و به محض اتمام مذاکرات، اطلاع رسانی خواهیم کرد.»

مدیران پرسپولیس در بیانیه خود در خصوص نگرانی هواداران از عدم جذب مهاجم عنوان کردند: هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند که خط حمله پرسپولیس قطعا در تعامل بین مدیریت باشگاه و کادر فنی تقویت خواهد شد. در حال حاضر با گزینه جدی تری و توافق اولیه در حال مذاکره هستیم و تمام تلاش خود را برای تحقق درخواست ستاد به کار می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید