اتفاقی عجیب در تخت جمشید تیم یحیی نیز در دو دیدار پیروز شد

اتفاقی عجیب در تخت جمشید  تیم یحیی نیز در دو دیدار پیروز شد

در این بین شاهد رقابت عجیب تیم ملی ایران بودیم. در این شرایط سردار آزمون با انتشار مطلبی و اعلام درخواست ملی پوشان از دولت برای هرگونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و خواست که در تیم ملی چیزی تغییر نکند. . تا پایان جام جهانی بازیکنان دیگری مانند علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، علی کولی زاده، احمد نورالهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این خبر را بازنشر کردند.

بعدها احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به ماجرای حمایت هم تیمی هایش از اسکوچیچ واکنش شدیدی نشان داد و آن را ناهماهنگ خواند!

جهانبخش، طارمی، پورعلیگنجی، انصاری فرد از جمله بازیکنانی بودند که ماجرای حاج صفی را بازنشر کردند. انصاری فرد البته در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشت. متن ماجرای اعتراضی حاج صفی، جهانبخش، طارمی، پورعلیگنجی به این شرح است: «این مطلبی که با عنوان بازیکنان تیم ملی منتشر شده خلاف رضایت، هماهنگی، اطلاع رسانی ما و بی احترامی به تیم ملی است. صدور بیانیه های غیرواقعی از طرف تیم ملی بر اساس منافع شخصی برخی بازیکنان ملی و باعث دو دسته شدن تیم. همه ما سربازان مردم ایران و پرچم رنگارنگ کشورمان هستیم و با تمام توان توانایی های خود را در میدان نشان می دهیم و از جان خود می گذاریم تا لبخند بر لبان این مردم بنشانیم. انکار وضعیت وخیم کنونی تیم ملی تنها مشکل را تشدید خواهد کرد.

این دو طرف واکنش میرشاد مجدی رئیس فدراسیون فوتبال را در پی داشت و او هشدار داد: فدراسیون مسئول تصمیم گیری در مورد تمامی امور مربوط به تیم ملی است و با هرگونه حاشیه سازی و اختلاف نظر به ویژه در این برهه حساس مخالف است.

جالب اینکه این دو جناح در اردوی پرسپولیس هم حضور داشتند اما با این تفاوت که همه چیز در شوخی و خنده بود و نه درگیری کور و لفظی!

علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک ماجرای حمایت سردار آزمون از دراگان اسکوچیچ را بازنشر کردند و مرتضی پورعلیگنجی به همراه حاج صفی، جهانبخش، طارمی، سروش رفیعی و انصاری برخاست و آن را محکوم کردند.

مهدی ترابی که اغلب از سوی اسکوچیچ دعوت می شود، اما بازی نمی شود، هیچ واکنشی نشان نداد! سعید صادقی نیز چنین سیاستی را در پیش گرفت و این بازیکنان حاضر در اردوی پرسپولیس در مورد این اتفاق با یکدیگر صحبت کردند و به شوخی پرداختند تا اینکه به نظر می رسد ماجرای سردار آزمون و دوستانش با برخی از بزرگسالان تیم ملی به راحتی حل شود یا با شوخی و خنده.و جعل نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید