اتفاقی عجیب در تخت جمشید حتی یک بازیکن هم زیر بار انتظارات نبود!

اتفاقی عجیب در تخت جمشید  حتی یک بازیکن هم زیر بار انتظارات نبود!

این شماره در سال های اخیر توسط جلال حسینی پوشیده شده است. کاپیتان قدرتمند قرمزها که در پایان فصل گذشته بالاخره تصمیم سختی گرفت که کفش هایش را آویخت.

حسینی به کادر فنی پرسپولیس اضافه شد و بعد از بازنشستگی صحبتی از بایگانی شدن شماره او نشد اما به نظر می رسد این اتفاق غیررسمی بوده است. شاید در اولین فصل بعد از جلال بازیکنان به احترام او شماره پیراهن او را نپوشیدند. عددی جذاب که با توجه به عملکرد درخشان حسینی در فصول گذشته می تواند بار سنگینی بر دوش مالک جدیدش بگذارد.

با این حال، در حال حاضر هیچکس این بار اضافی را نپذیرفته است، هرچند بعید است این داستان طولانی شود و احتمالاً در فصل های آینده از این پیراهن استفاده خواهد شد. در مجموع تصمیم بازیکنان پرسپولیس مبنی بر آرشیو شماره پیراهن‌های مختلف چندان سختگیرانه اجرا نشد. معروف ترین آن پیراهن شماره 7 علی پروین است که بارها از آرشیو حذف شده و اکنون سروش رفیعی آن را بر تن کرده است. همچنین چند سال پیش تصمیم گرفته شد که هیچکس پیراهن شماره 12 را به دلیل هوادارانی که از دوازدهم حمایت می کنند، نپوشد. در حال حاضر تصمیم گرفته شده است و هیچ کس این پیراهن را نخواهد پوشید.

دیدگاهتان را بنویسید