طعنه یک تخت جمشید: رادوسوویچ حتی ارزش ساختن ندارد

طعنه یک تخت جمشید: رادوسوویچ حتی ارزش ساختن ندارد

با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم پس از 6 بازی در لیگ برتر گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

وضعیت پرسپولیس را بعد از 6 هفته لیگ چگونه ارزیابی می کنید؟

خب پرسپولیس به دلیل تغییرات زیاد و ناهماهنگی در 2 بازی اول نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و همین باعث شد 4 امتیاز از دست بدهد. با مسابقات تیم شکل گرفت و نشان داد که حرفی برای گفتن دارد. عملکرد تیم ما در چند بازی اخیر بسیار خوب بوده است و خدا را شکر این نمایش های خوب منجر به نتیجه شد. البته شک نکنید پرسپولیس بهتر از این هم خواهد شد و این تعطیلات فرصت خوبی برای هماهنگی بیشتر تیم است. در مجموع عملکرد تیم ما خوب بود و شایسته اول شدن در لیگ بود.

به نظر شما کدام تیم ها مدعی قهرمانی هستند؟

از اینجا به بعد نمی توان در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کرد. تنها 6 هفته از لیگ باقی مانده است و بازی های زیادی باقی مانده است. به نظر من هنوز تیم های زیادی تشکیل نشده اند و باید بعد از نیم فصل در مورد آن صحبت کنیم.

نظر شما در مورد عملکرد لوکادیا چیست؟

لوکادیا بازیکن بسیار حرفه ای و موقعیتی است، اما خواهش من از هواداران این است که باعث افتخار آنها نشوند. از چشم هیچکس پوشیده نیست که لوکادیا بازیکن باتجربه ای است اما بهتر است به او اجازه دهیم کارش را انجام دهد و بهترین عملکردش را به نفع باشگاه نشان دهد. لوکادیا مهاجم باکیفیتی است، اما کمی خوش شانس است که موقعیت های بسیار خوبی را به دست آورد. در مجموع فکر می‌کنم این خرید خوبی برای پرسپولیس بود و او در آینده زمانی که به فرم بدنی بهتری برسد، گل‌های بیشتری برای پرسپولیس خواهد زد.

در مورد رفتن اسکوچیچ و بازگشت کی روش چطور؟

در مورد تیم ملی باید از صفر تا صد حقایق زیادی بگم اما تا آخر مسابقات جهانی سکوت کنم تا خدای نکرده در دو ماهی که تا مسابقات جهانی باقی مانده حواشی نکند. وارد کمپ شوید دوست دارم تیم ملی ما در راه جام جهانی موفق باشد اما واقعیت چیز دیگری است. در مورد تیم ملی از محرومیت اسکوچیچ گرفته تا انتخاب کی روش و همه اتفاقات اتحادیه فوتبال انگلیس صحبت هایی دارم که در زمان مناسب اعلام خواهم کرد. امیدوارم تیم ملی ما به خاطر مردم موفق باشد. من فقط در مورد اسکوچیچ خواهم گفت که او تحت آزار و اذیت و ناعادلانه قرار گرفت. نیازی به بازگشت نداشتم و برای همه حرف هایم دلیل دارم. انشالله بعد از جام جهانی در این مورد مفصل صحبت خواهم کرد.

رادوشوویچ در مصاحبه ای اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی حاضر به امتیاز دادن به پرسپولیس نیست. در این مورد چه خواهید گفت؟

معلومه که تخفیف نمیده. او در عمرش چنین پولی ندیده بود اما با کمک چند نفر توانست پرسپولیس را شکست دهد. رادو ارزش این زحمت را ندارد و در تمام فصل 5 بازی انجام نداده است، باید برود دنبال هر کسی که او را امضا کرده است. نمی دانم چرا هیچکس کاری نمی کند اما آنهایی که فقط ادعا می کردند و می گفتند ما فوتبالیست و پرسپولیسی هستیم کجا هستند؟ مشکلات فعلی پرسپولیس را درست کردند و خدای نکرده این افراد محاکمه شوند تا درس عبرتی برای دیگران شود.

دیدگاهتان را بنویسید