سفر من به سوئیس غیر ضروری بود/ ما به هیچ خارجی به جز رادوسوویچ بدهکار نیستیم


ساعت: 08:38
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909365

برای اردوی خارجی منتظر بازگشت ملی پوشان هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امروز بدهی خارجی نداریم و فقط پرونده رادو باقی مانده و امیدواریم این حقوق از دست رفته را برگردانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت ها و امور مالی این باشگاه گفت: یکی از همکاران ما برای رسیدگی و رسیدگی به پرونده بوژیدار رادوسوویچ به سوئیس سفر می کند تا این پرونده بسته شود. البته من هم قرار بود در این سفر باشم، اما دیدم نیازی به حضور من نیست. علاوه بر این، امروز جلسه ای داریم که باید در آن شرکت کنم.

وی همچنین گفت: یکی از شروط حضور در این دادگاه این است که موضوع با تسویه حساب حل شود و تلاش می کنیم آن پول را در باشگاه نگه داریم. البته پرداخت هایی هم بود که رادو قبول نمی کند اما در این جلسه مدارکی را هم ارائه می دهیم تا کار به خوبی تمام شود.

درویش درباره مسائل و اظهارات مالی باشگاه گفت: نکته مثبت این است که پرداخت هر هزینه ای کاملا شفاف و شفاف است و امیدواریم انباشت بدهی ها و مشکلات قانونی برطرف شود. سرمربی پیشنهاد اردویی داد اما تصمیم گرفتیم منتظر بازگشت ملی پوشان باشیم. طی یک ماه گذشته موفق به عقد قرارداد با پایگاه تمرینی تهرانسر شدیم و 50 درصد از مبلغ قرارداد را نیز برای تیم های پایه خود پرداخت کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت به فوتبال بترت گفت: آخرین بدهی ما به محمد نادری بود که به دلیل جریمه ای که در نظر گرفته شد مجبور شد 6 هزار یورو به فیفا بپردازد و حدود 100 هزار یورو نیز به او پرداخت شد. امروز ما بدهی خارجی نداریم و فقط پرونده رادو باقی مانده است که امیدواریم این حقوق از دست رفته را بازگرداند.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید