حکم نهایی پرونده رادوشوویچ صادر نشده است. ما به کورتریک بدهکار نیستیم


ساعت: 18:31
تاریخ انتشار: 08/01/1401
کد خبر: 1905387

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حکم قطعی پرونده رادوسوویچ صادر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا امروز با حسین قربان زاده مدیرعامل سازمان خصوصی سازی دیداری داشته است، گفت: خیر، چهارشنبه هفته گذشته که در همایش شرکت های اقتصادی، بانک ها، بورس و خصوصی سازی در کیش حضور داشتیم، جلسه ای با قربان زاده داشتم. . ممکن است یکی دو روز آینده جلسه ای داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا نمایشگاه کیش نتیجه خوبی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته است، گفت: ارتباط نزدیکی با او و سازمان خصوصی داریم چون باید همه بحث های مالی را با آنها هماهنگ کنیم. شرکت های اقتصادی، سرمایه گذاری ها و بانک ها در کیش حضور داشتند و جلسات خوبی داشتیم. با بانک شهر هم قرارداد داشتیم. جا دارد از این بانک به ویژه مدیرعامل محترم آن تشکر کنم که واقعاً تا کنون با پرسپولیس همکاری داشته است. در مجموع جلسات بسیار خوبی بود. کارگروه اقتصادی ما باید روی موضوعات مرتبط با این جلسات کار کند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا فضای اقتصادی باثباتی برای باشگاه فراهم شود. اگر بخواهیم تیم قدرتمندی داشته باشیم باید پایه مالی خوبی داشته باشیم. امیدوارم از این به بعد مشکلات مالی گذشته را حل کنیم و برای آینده مشکلی نداشته باشیم تا بتوانیم تیم خوبی را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم و به این ترتیب دغدغه همیشگی و فراموش شده پرسپولیس یعنی قهرمانی آسیا را برطرف کنیم. .

درویش در خصوص بدهی های باشگاه به مهدی رسول پناه گفت: ظاهرا احضار انسداد حساب دیگری آمده و حساب ما را در بانک مرکزی بسته اند. پرسیدیم این احضاریه چیست و گفتند رسول پناه اعلام کرده در گذشته از پرسپولیس بدهکار بوده است. بسیاری از وام دهندگان گذشته در این باشگاه هستند که طی 30-40 سال گذشته آمده اند و رفته اند. امیدوارم روزی مشکل بدهی ها تمام شود و بتوانیم به فکر بودجه و پول تیم باشیم. ما اکنون بیش از بار اقتصادی که از گذشته به ارث برده ایم نگران هستیم.

وی ادامه داد: «هر حسابی که داریم بسته است، اما تک تک آنها را حل می کنیم.» باید یک کارگروه حقوقی بزرگ در پرسپولیس تشکیل شود. همچنین قوه قضائیه باید برای پرسپولیس و استقلال کارگروهی ایجاد کند تا پرونده ها با سرعت بیشتری رسیدگی و به نتیجه برسد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره موانع کسب مجوز حرفه ای این باشگاه مانند تالاب کورتریک از بلژیک و رادوسوویچ گفت: جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم که تعلیق یک ساله کمیسیون مجوز حرفه ای را به دو ماه تا دو ماه تمدید کرد. 15 دسامبر، زمانی که اسناد باشگاه در سایت بارگذاری می شود. AFC ممکن است دیروز در دفتر وزیر ورزش بودیم. او آنقدر دغدغه پرسپولیس و استقلال دارد که هر دو هفته یک بار با ما دیدار می کند. دیروز با حضور تاج، کنبرزاده و مسئول صدور پروانه حرفه ای با وزیر جلسه داشتیم. خدا را شکر پرسپولیس به باشگاه کورترک بدهکار نیست. بلکه باید جریمه دیرکرد باشگاه بلژیکی را که حدود 5 هزار یورو است پرداخت کنیم و تقریبا هیچ تعهدی به کورتریجک نداریم.

درویش افزود: پرسپولیس به رادوسوویچ بدهکار است اما پرونده او به رای نهایی منتهی نشده است. CAS برای حضور ما نیز حفاظت دادیم، اما به وضوح در این مورد گنجانده نشده است. اما باید مطالب جدید خود را به جلسه ارائه دهیم تا انشالله باری را که بر دوش پرسپولیس گذاشته اند کم کنیم تا از پول و حقوق مردم اجحاف نشود.

وی در خصوص انتقاد برخی از پیشکسوتان از سبک بازی پرسپولیس با وجود رهبری تیم، گفت: وقتی تیم جلو می رود یعنی نتایجش خوب است، وقتی گل نمی خوریم یعنی تیم خوبی داریم. شکل.اما هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می کند، چون بیشتر دیده می شود و انگیزه بیشتری دارد، با قدرت بیشتری می آید که طبیعی است. همچنین تیم هایی را که مقابل ما بازی می کنند، ببینید. دو هفته بعد بازی را ببینید.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: مشخص است که این تیم ها در بازی با پرسپولیس انگیزه بیشتری دارند. اما اگر نگویم وقتی تیم ما لیدر است، یعنی کادر فنی و بازیکنان خوب کار می کنند و بچه ها همدل هستند. البته گاهی نتایج دور از تصور است و این اتفاق برای همه تیم های بزرگ دنیا می افتد. خدا را شکر کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی داریم. و وقتی وارد آنها می شوید، همدلی را می بینید. شما مانند یک خانواده احساس می کنید، نه جدایی، که دلیلی برای جشن گرفتن است. انشاالله از این هفته به بعد نتایج بهتری بگیریم.

درویش افزود: شاید اگر هر باشگاه و شرکتی یکی دو مشکل با پرسپولیس داشت نمی ایستاد اما با توکل به خدا و با وجود همه دشمنی ها و توطئه ها علیه تیممان به یاری خدا به نتایجی رسیدیم که هواداران را راضی کردم.” امیدواریم هوادارانمان همیشه خندان، شاد و شاد باشند. زیرا آنها بزرگترین پشتوانه باشگاه و بزرگترین انگیزه برای بازیکنان، کادر فنی و کارکنان باشگاه هستند. تمام انگیزه ما کسب نتایج خوب است. برای خوشحالی هواداران .

وی در خصوص اردوی خارجی پرسپولیس گفت: یکی دو پیشنهاد داریم که در حال کار و هماهنگی با کادر فنی هستیم تا آنچه می خواهند انجام شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مشکل زمین تمرین این باشگاه توضیح داد: حدود 10 روز زمین نفت تهرانسر را گرفتیم. امروز تیم ما در این زمینه آموزش دیده است. باید از دوستان وزارت نفت و تربیت بدنی که با ما همکاری کردند تشکر کنیم.

درویش در خصوص توهین به افشین پیروانی در دیدار پرسپولیس و ملوان گفت: توهین به کسی واقعا قابل قبول نیست. افشین پیروانی همچنین کاپیتان باشگاه، کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی است و جایگاه بسیار بالایی دارد. اگر هم نبود و جوان ترین بازیکن و پایین ترین کارمند باشگاه پرسپولیس بود، توهین بود. ما باید سعی کنیم یاد بگیریم که چگونه ارتباط اجتماعی برقرار کنیم. اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید از خودمان شروع کنیم.

وی افزود: تمام ایران از هواداران و سرمربی ما محافظت می کند. حتی کسی که الگو نیست و بچه است نباید دلخور شود. وقتی وارد جامعه ورزشی می شوید، پوریا ولی، یکپارچگی اخلاقی، مردانگی و مردانگی تصویر ذهنی شماست. پس بیایید این عناوین خوبی را که برای این ورزش ایجاد کرده ایم، خراب نکنیم. به خواست خدا این افراد چون نمی دانستند باید چه کنند یا بر لحظه خود مسلط نبودند این کار را کردند و قطعا شرمنده و متاسف هستند.

دیدگاهتان را بنویسید