رحمار پرسپولیس برای پرداخت قسط اول مطالبات رادوسوویچ

رحمار پرسپولیس برای پرداخت قسط اول مطالبات رادوسوویچ

طبق توافق مدیران پرسپولیس و رادو، 24 دی ماه سال 2023 زمانی است که قرمزها به درخواست این دروازه بان کروات باید اولین قسط را به حساب وی بپردازند و از این رو با استفاده از منابع موجود در فیفا پیینگ قسط دارند. قسط اول

پرسپولیس اگرچه از حضور چند بازیکن ملی پوش خود در جام جهانی 2022 قطر درآمد خوبی کسب کرد، اما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های بانکی نمی توانند این مبلغ را دریافت کنند، بنابراین قصد دارند از این منبع مالی که موجود است استفاده کنند. به فیفا برای پرداخت مطالبات رادوسوویچ.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مهمان برنامه فوتبال برتر بود با تایید این موضوع اعلام کرد: معاونت بین الملل باشگاه پرسپولیس مکاتبات لازم را با فیفا انجام داده تا درخواست رادوسوویچ از این منبع پرداخت شود.

با توجه به جایزه جام جهانی پرسپولیس که در حساب فیفا است، قرمزها امیدوارند به راحتی مطالبات دروازه بان کروات خود را به موقع پرداخت کنند اما در غیر این صورت و با توجه به تحریم های بانکی، ممکن است بحران دیگری در انتظار این باشگاه پرماجرا تهرانی باشد. . .

برنامه پرسپولیس به شرح زیر است: 250 هزار یورو (25 آذر)، 200 هزار یورو (25 مارس)، 200 هزار یورو (25 اردیبهشت) و 200 هزار یورو (25 تیر). بنابراین پرسپولیس باید به زودی قسط دوم را پرداخت کند.

پرسپولیس در صورت عدم پرداخت اقساط یا تأخیر به پرداخت 200 هزار یورو جریمه می شود، بنابراین پرونده بوژیدار به یک میلیون و 500 هزار یورو افزایش می یابد که با نرخ فعلی ارز در بازار ایران رقم بسیار بالایی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید