اتفاق عجیب دربی استقلال و پرسپولیس که دور از چشم ماند!

اتفاق عجیب دربی استقلال و پرسپولیس که دور از چشم ماند!

با این قیمت خیره کننده عید که مردم برای تامین مایحتاج خود به شدت تحت فشار هستند، حالا یک جوان فوتبالدوست برای تماشای بازی تیم محبوبش در آخرین روزهای سال 1400 باید 200 هزار تن بپردازد!
معلوم نیست در این فاصله مسابقات فوتبال به خاطر تاج بدون تماشاگر برگزار شد، چه فکری به سر آقایان مسئول و تصمیم گیرنده ای آمد که بلیت دربی را به 100 و 200 هزار تن رساندند و سپاس!!

کسانی که چنین تصمیمات 100 درصد اشتباهی می گیرند نه تنها فوتبال و مخاطبانش را نمی شناسند، بلکه اصلاً در بین توده مردم و در بین جوانان زندگی نمی کنند. متأسفانه در چنین مواقعی هیچ نهاد نظارتی جرأت نمی کند وارد شود و حداقل از تصمیم گیران سوال بپرسد، اما باید از کسانی که قیمت بلیت را اعلام کردند و در پرونده شرکت کردند، پرسید که واقعاً یک جوان 200 هزار تومان چگونه باید باشد. فوتبال تماشا کن؟ وقتی بلیت های سینما نزدیک به 50 هزار تومان شد، صدای بسیاری از کارگردان ها و سینماگران به گوش رسید، اما در فوتبال انگار هیچ کس به این چیزها کاری ندارد و آقایان مثلاً کارگردان! هر کاری می خواهند انجام می دهند و هر اشتباهی را مرتکب می شوند.

نکته بعدی این است که پس از تصویب این قیمت ها، همین اتفاق خواهد افتاد و احتمالا از این پس شاهد همان ارقام خیره کننده برای تماشای یک مسابقه فوتبال برای مسابقات عادی خواهیم بود. این در حالی است که قیمت داروها بسیار ارزانتر است و متاسفانه برخی از مسئولان به جای جذب جوانان به ورزش و میادین ورزشی، تمام تلاش خود را می کنند تا آنها را از این مقوله دور نگه دارند.

آیا در شلوغی شب عید غوغایی به پا می شود و هیچکس نمی پرسد که بر چه اساسی یک طلبه جوان باید 200 هزار تن برای تماشای فوتبال هزینه کند؟ راستش را بخواهید، ما می دانیم که بعید است.

دیدگاهتان را بنویسید