اجرای بیش از 313 برنامه در ایام معصومیه / پخش 60 هزار دقیقه برنامه از شبکه های سیما

ساعت: 20:38
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779547

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به پخش 60 هزار دقیقه برنامه از شبکه های تلویزیونی گفت: بیش از 313 برنامه در ایام معصومه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده،، حجت الاسلام مهدی احمدی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: حضرت معصومه(س) دارای ویژگی های اجتماعی و سیاسی ممتازی است که با هجرت خود سنگ تمام گذاشت که تا زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج)، کوم پایگاه سیاسی و اجتماعی بود. از جهان تشیع
وی ادامه داد: امسال شعار ایام معصومیه سلام دختر موسی بن جعفر(ع) است و در برنامه هایی با شعار گسترش کمک ها استفاده می شود.

معاون فرهنگی حرم امام معصوم(ع) با اشاره به اینکه بیش از 70 برنامه و 313 برنامه در این حرم برگزار می شود، گفت: برگزاری مراسمی در شب سالروز ورود حضرت معصومه(س) ) استقبال از ساعت 11 صبح سالروز ورود حضرت به قم، همراهی جشن در کشتی امام خمینی (ره) و 17 محله و بوستان شهر، جمع آوری شعر در وفات حضرت معصومه (س)، مراسم پرسش از حرم های مختلف. دستگاه ها و تولید پوستر سلام دختر موسی بن جعفر یکی از برنامه های اجرا شده در قم برای نصب در شهر می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه خوشنویسی در بقعه پروین اعتصامی همه روزه از ساعت 16 الی 20 شرح عبادت حضرت معصومه (س)، پخش ویژه برنامه های وفات حضرت معصومه و عبادت. حضرت از کانال های سیما سلام بر دختر موسی بن جعفر(ع) از طریق فضای مجازی در سه سطح کودک، نوجوان و عموم مردم، تولید کلیپ های نوجوانانه، ارائه چندین کتاب از طریق شبکه های اجتماعی آستانه، کتاب برپایی نمایشگاه، بازدید رایگان از موزه به مناسبت سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) و بازدید از نیم دایره ها در ایام معصومیه، دیگر مراسم عزاداری دخترانه و محفل دوشیزه بهشتی از دیگر برنامه ها است.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه 60 هزار دقیقه از این برنامه از شبکه های مختلف سیما پخش می شود، خاطرنشان کرد: امور بین الملل آستان در تلاش است تا پادکست، سمینار شعرخوانی، سمینار امام معصوم (ع) ایجاد کند و برنامه ریزی کند. به دعاها به زبان های مختلف از عبارات اردو، آذربایجانی، اسپانیایی و پرتغالی که مخاطبانی را که فارسی صحبت نمی کنند را پوشش می دهد، پایان دهید.

وی خاطرنشان کرد: بخش بین المللی آستانه کریمه اهل بیت(ع) در هشت سایت و 9 شبکه اجتماعی به زبان های مختلف با موضوعات معرفی آستانه کریمه اهل بیت(ع) فعالیت می کند. شخصیت امام معصومه (س)، اسلام و تشیع و انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید