شروع به اجرای برنامه های مدیریت بار شبکه / صنایع در حال اجرای برنامه های تعمیرات و تعطیلات خود هستند


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843752

مدیرعامل توانیر گفت: طرح های مدیریت بار زودتر شروع شده و قبل از اجرا به صنایع اعلام شده است تا خللی در مدیریت تولید و بازار ایجاد نشود و صنایع تنها در مواقعی که صنعت برق اعلام کرده باشد برنامه مرخصی و تعمیرات سالانه خود را اعلام می کند. . ” برای اجرا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر از آغاز برنامه های مدیریت بار همزمان با فصل پیک مصرف برق خبر داد و گفت: امسال با هماهنگی وزارت صمت و صنعت شاهد اجرای متفاوت این برنامه ها هستیم. .

کردی با بیان اینکه از صنایع خواسته شده است برنامه های تعطیلات و تعمیرات خود را در فصل پیک مصرف برق اجرا کنند، افزود: به همین منظور در ماه های اخیر امضای تفاهم نامه هایی با صنعت آغاز شده است و در برنامه های مدیریت بار دقت کنید. زودتر شروع شده و قبل از استقرار به صنایع اعلام شده است تا خللی در تولید و مدیریت بازار ایجاد نشود و صنایع تنها در مواقعی که صنعت برق اعلام و اجرا می کند، برنامه مرخصی و تعمیرات سالانه خود را دارد و اینها از مهمترین ویژگی های این برنامه ها در سال جاری است. .

توانیر همچنین به مصوبه هیات وزیران درباره مشترکان صنعتی که در فصل پیک مصرف با برق همکاری می کنند اشاره کرد و گفت: بر اساس این مصوبه هیچ مشترکی وجود ندارد که در ماه های آینده با برنامه های مدیریت برق همکاری و بیش از تقاضا باشد. جریمه شود.»

وی از هماهنگی خوب وزارتخانه های صمت و نیرو برای مدیریت پیک تابستانی خبر داد و گفت: امیدواریم اجرای همه این برنامه ها منجر به مدیریت خوب مصرف شود.

کردی در خصوص بخش کشاورزی گفت: بر اساس مشوق های تعریف شده و برنامه های تدوین شده، مشترکین نمی توانند از ساعت 11 صبح تا 18 بعدازظهر به مدت 5 ساعت از برق چاه های کشاورزی (که در تفاهم نامه همکاری درج شده است) استفاده کنند. زمان آبیاری تا ساعات دیگر، 19 ساعت باقیمانده از روز از برق رایگان استفاده کنید.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه این اقدام مبتنی بر اصول علمی است، افزود: با توجه به اینکه آبیاری در ساعات گرم شبانه روز با اصول علمی مغایرت دارد، برنامه های مدیریت بار کشاورزی نیز در ساعات گرم شبانه روز تعریف می شود. روز.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید