5 ساعت استراحت به مدت 19 ساعت برق رایگان برای کشاورزان / دریافت پاداش با تعطیلات و تعمیرات دوره ای برای مشترکین صنعتی


ساعت: 23:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876468

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان گفت؛

حمید علیزاده گفت: هدف از اجرای طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه تغییر خطوط و فرآیندهای تولید کارخانه ها در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور برای کنترل پیک بار شبکه های توزیع برق و بهره مندی مشترکینی است که از اعطای همکاری خوشحال باشید.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید علیزاده مدیر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان در خصوص وضعیت توزیع برق در شمال استان بر اساس مصوبات اعلام شده از سوی این وزارتخانه گفت: مصرف انرژی آنها 20 درصد است. کل مصرف انرژی مشترکین



وی ادامه داد: بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران؛ وزارت نیرو موظف است با وزارت صمت برای تعیین سهمیه برق مصرفی صنایع در مدت محدود موافقت کند.

علیزاده تاکید کرد: این کار با تفاهم انجام شد. سهمیه مصرف انرژی با در نظر گرفتن طرح تعطیلات و تعمیرات و واگذاری تعطیلات هفتگی به مشترکان صنعتی و تقسیم صنایع به سه گروه از سوی وزارت صمت تعیین و ابلاغ شده است.



مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: گروه اول صنایع انرژی مانند سنگدانه های فولادی و سیمانی هستند و برای این گروه طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه پیش بینی شده است.

وی افزود: گروه دوم صنایع مستقر در نواحی صنعتی و شهرها و مناطق ویژه اقتصادی که برنامه دارند تعطیلات هفتگی را از روز جمعه به یکی از روزهای کاری هفته منتقل کنند.

علیزاده افزود: گروه سوم صنایع خارج از شهرک های صنعتی که برنامه کاهش بار در ساعات پیک را برای این گروه در نظر گرفته است.

اجرای برنامه تعطیلات و تعمیرات دوره ای مشترکین صنعتی از ۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریور



مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ادامه داد: مشترکین صنعتی که با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق شمال کشور از تاریخ 15 خرداد لغایت 15 شهریور ماه برنامه تعطیلات و تعمیرات دوره ای خود را تعریف و اجرا کنند نیز جوایز همکاری تعلق می گیرد. . بودن.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی خارج از نواحی صنعتی می توانند در ساعات اوج بار همکاری خود را تعریف و مدیریت کنند، افزود: هدف از طرح سالیانه تعطیلات و تعمیرات، مدیریت و اجرای هرگونه نگهداری و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات تجهیزات تولید، وقفه های احتمالی سالانه، تغییرات خطوط و فرآیندهای تولید و نظایر آن در کارخانه ها در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور به منظور کنترل پیک بار شبکه های توزیع برق و به نفع مشترکانی که از جایزه همکاری برخوردار می شوند.

علیزاده گفت: کاهش مصرف برق در ساعات پیک، انتقال تعطیلات از روز جمعه به روز دیگر هفته، استفاده از دیزل ژنراتور و کاهش بار کارخانه از جمله همکاری با صنعت توزیع برق استان کرمان از برنامه های اجرایی است.

مشترکین کشاورزی با ۵ ساعت قطعی برق می توانند ۱۹ ساعت برق رایگان استفاده کنند



مدیر خدمات مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان تاکید کرد: پیام برنامه تعطیلات و تعمیرات تابستان 1401 مشترکان صنعتی از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت برای هماهنگی توزیع برق ارسال شد. شرکت های شمال استان

وی اذعان داشت: بر اساس تصویب نامه فوق مشترکان کشاورزی باید با قطع برق پمپ برق چاه های کشاورزی خود به مدت 19 ساعت در ساعات اوج بار در سایر اوقات به مدت 19 ساعت از برق رایگان خود استفاده کنند.

35 درصد مصرف برق در بخش کشاورزی است
مدیر خدمات مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: 0.8 درصد مشرکان در بخش کشاورزی و 35 درصد مصرف انرژی هستند.

علیزاده در خصوص سوال کشاورزان مبنی بر از بین رفتن زهکشی آب هنگام خاموش شدن موتور پمپ، گفت: 5 مدت زمان خاموشی الکتروپمپ به مدت 31 روز برای تغییرات زمان تخلیه مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید