اعمال 750 میلیون پاداش به حساب مشترکین قزوینی


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896903

مسعود کاجوند گفت: امسال نزدیک به 750 میلیون تومان برای دریافت پاداش مدیریت مصرف مشترکان استان اعمال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود کاجوند در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی در خصوص مدیریت مصرف برق در بخش خانگی گفت: در این طرح سقف مصرف برق در بخش های مسکونی و تجاری 300 کیلووات ساعت تعیین شده و در صورت استفاده صحیح مشترکان از آن بسته های تشویقی دریافت می کنند.

وی افزود: 500 تومان در هر کیلووات ساعت صرفه جویی و کاهش مصرف به عنوان مشوق برای این مشترکان دیده می شود و اگر هر مشترک 50 کیلووات کمتر از حد تعیین شده (300 کیلووات ساعت) مصرف کند، یعنی. 250 کیلووات ساعت قبض برقش رایگان می شود.

مصرف 65 درصد برق استان قزوین در بخش صنعت و کشاورزی

خواجه وند در خصوص مدیریت برق در بخش کشاورزی و صنعت گفت: در استان قزوین 65 درصد مصرف برق در بخش صنعت، کشاورزی و تولید است که مشوقی برای فعالیت در راستای مدیریت مصرف محسوب می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در استان ما الگوی مصرف برق در ماه های گرم سال از خرداد تا پایان شهریور 300 کیلووات ساعت و در ماه غیر گرم سال است. معادل 200 کیلووات ساعت

وی بیان کرد: امسال نزدیک به 750 میلیون تومان برای دریافت پاداش مدیریت مصرف مشترکان اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین افزود: آمارها نشان می دهد که خوشبختانه امسال با فرهنگ سازی که در حوزه مشترکین مسکونی اتفاق افتاده، طرح مدیریت تقاضا به خوبی اجرا شده است و اگر در همین راستا حرکت کنیم، در سال های آینده می توانیم استانی نمونه در این زمینه باشیم. بیایید خودمان را معرفی کنیم.


اتصال برق و انشعاب های داخلی غیر ضروری مشترکان عامل آتش سوزی های اخیر در بازار است.

کاژوند با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و اصلاح بازار قزوین بیان کرد: متولیان زیادی از جمله میراث فرهنگی، شهرداری و… در شناسایی و رفع مشکلات بازار قزوین مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین خاطرنشان کرد: در بحث خطوط اصلی و انشعاب، مسئولیت کابل‌ها تا محل تحویل انشعاب بر عهده ماست و پس از آن مسئولیت کابل‌های خروجی برعهده ماست. متقاضیان

و ادامه داد: در دو سال گذشته آنچه مربوط به شرکت توزیع برق به ویژه در بازار میوه کاران، نانوایان، بازاریان و لوازم خانگی بود به خوبی اصلاح شده است.

خواجه وند تصریح کرد: اقدامات اصلاحی و بهسازی ما در بخش هایی از بازار مانند سرای وزیر، بازار فرش فروشان، علاف راستا، راسته تنکابنی و راسته حلوایی و همچنین تعمیر و سرویس دهی پی فروشان و جعبه اتصال بازارهای بازاز انجام شده است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه اکثر شبکه های برق موجود در بازار بهسازی شده اند، اما برخی از بخش های بازار مانند سرای پان، راسته انهاره، زرگری و سعادت بازار همچنان نیازمند بهسازی و بهینه سازی هستند که جزو پروژه های اولویت دار ما خواهد بود. در آینده.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به آتش سوزی در بازار قزوین گفت: بر اساس گزارشات سازمان آتش نشانی در دو مورد آتش سوزی که در سال گذشته و امسال در بازار قزوین رخ داد، اتصال برق داخلی یک مغازه ها باعث آتش سوزی شدند.این ارتباط مربوط به یک قطعه خروجی و یک شاخه داخلی ناچیز مشترکان بود.

صعب العبور بودن جاده های بازار، ارائه خدمات را با مشکل مواجه می کند

خواجه وند یادآور شد: مشکلی که دستگاه های خدمات رسان از جمله آتش نشانی، شرکت توزیع برق و آب در هنگام بروز حادثه در بازار قزوین با آن مواجه می شوند شلوغی بازار و در دسترس نبودن آن است که کارکرد سرویس را با مشکل مواجه می کند. گاهی اوقات رفع قطعی برق در بازار ساعت ها طول می کشد و باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

وی در پایان گفت: شرکت های بازار باید توجه داشته باشند که اقدامات و خدمات اصلاحی شرکت توزیع برق در کنار کنتور است، لذا از آنها تقاضا داریم در سیم کشی اقدامات اصلاحی و احتیاطی لازم را انجام دهند. و انشعابات داخلی که شاهد حادثه است.» و به شهروندان عزیز آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید