پرداخت 450 میلیون تومان به مشترکین خسارت دیده از نوسانات برق در قم


ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918601

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم اعلام کرد؛

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم از پرداخت 450 میلیون تومان به مشترکین متضرر از نوسانات برق در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل کیانی پور در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به خسارت وارده به وسایل برقی شهروندان بر اثر نوسانات کابل و سرقت. وی بیان کرد: در این زمینه سال گذشته یک هزار و 216 پرونده قضایی تشکیل و مراحل قانونی پرداخت خسارت به پایان رسید.

وی یادآور شد: از پرونده های پارسال 241 پرونده به مرحله جبران رسید و در مجموع 450 میلیون تومان از سوی بیمه به مشترکان پرداخت شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 321 فقره پرونده در خصوص خسارت وارده به مشترکان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه در سال جاری تاکنون قرارداد بیمه ای از سوی شرکت توانیر برای پرداخت هزینه ها منعقد نشده است. خسارت.

وی تصریح کرد: بر اساس بند 12 قانون الحاق موادی به قانون برای تنظیم بخشی از احکام مالی دولت (2) صرفاً خسارات مالی، جانی (اعم از فوت و از کارافتادگی) و هزینه های درمانی از جمله هزینه های ناشی از آن. “انفجار” و “آتش سوزی” سوزی در قالب بیمه مشترک قابل پرداخت است لذا چنانچه خسارت وارده به مشترکین ناشی از موارد ذکر شده باشد می توانند با سایت شرکت بیمه توانیر به آدرس http:// /bime.tavanir تماس حاصل نمایند. org.ir و مدارک لازم جهت بررسی موضوع طبق قوانین و مقررات و دریافت خسارات آنها در صورت تایید بارگذاری شود.

کیانی پور گفت: در خصوص حوادث ناشی از سهل انگاری مستقیم شرکت های برق نیز می توانند از طریق مراجع قضایی برای اثبات تقصیر و دریافت خسارت پیگیری کنند.

وی به عنوان یکی از اقدامات شرکت توزیع برق این منطقه برای کاهش و جلوگیری از سرقت و خسارت اموال و لوازم برقی به تبدیل شبکه کابلی به کابل خود نگهدار اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم خاطرنشان کرد: تاکنون 49 درصد از شبکه کابلی استان به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید