شروع غرامت نوسانات برق در سال 1400 / تا پایان سال تمام خسارت ها پرداخت می شود

زمان: 14:03
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778620

صالحی گفت: پرداخت خسارت ناشی از نوسانات برق به مشترکان از این ماه (آبان) آغاز می شود ، بر این اساس تمام خسارت های نوسانات برق در سال 1400 تا پایان سال پرداخت می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوذر صالحی مدیرکل امور بین الملل توانیر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با اشاره به آخرین وضعیت بیمه ای مشترکان با نوسانات برق گفت: در حال حاضر آخرین وضعیت بیمه مشترکین دارای نوسانات برق است.

وی ادامه داد: ماه گذشته مجدداً پرونده ها از سر گرفته شد اما متأسفانه به دلیل کاستی های موجود ، پرونده های موجود در شرکت های بیمه رد شد و تصمیم گرفته شد تا خسارت ها تجدید نظر شود.

صالحی افزود: امیدواریم با بیمه ها به جمع بندی خوبی برسیم، تا سال گذشته بیش از 65 میلیارد تن خسارت نوسانات برق پرداخت شده و امسال تمامی درخواست ها ثبت و بررسی شده است.

مدیرکل روابط بین الملل توانیر افزود: پرداخت غرامت نوسانات برق به مشترکین باید از این ماه (آبان) آغاز شود و تا پایان سال تمام غرامت نوسانات برق در سال 1400 پرداخت می شود.

گفتنی است در سامانه جبران خسارت مشترکان برق پنج مرحله درج اطلاعات، اخذ کد رهگیری، بررسی اولیه مدارک در سامانه بیمه، اعلام نتیجه مشترک، تایید وصول خسارت و واریز می باشد. میزان خسارت به مشترکان آسیب دیده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید