غرامت خسارت دیدگان زلزله بندرعباس به بیمه گران پرداخت شد

ساعت: 19:17
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790701

طی مراسمی غرامت خسارت دیدگان زلزله آبان بندرعباس توسط بیمه گران آن پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی بیمه ملت در این جلسه که تعدادی از مدیران صندوق بیمه بازنشستگی کشوری و تعدادی از آسیب دیدگان زلزله فنلاند حضور داشتند، چک غرامت به حادثه دیدگان پرداخت شد.

بر اساس این گزارش، امیرحسین گوربانی معاون توسعه بازار بیمه کشور در مراسم تجلیل از بازنشستگان صندوق، خدمت به ایثارگران جامعه را یکی از افتخارات بیمه ملت دانست و گفت: کشور ما یکی از بزرگترین حوادث است. کشورهای متمایل و امید به همه اعضای جامعه و البته در آرامش خود کوشا باشند.

قربانی در بخشی دیگر از سخنان خود از خدمات ارزنده مدیریت بیمه آتش سوزی بیمه ملت قدردانی کرد و ادامه داد: حمایت از حادثه دیدگان، جلب رضایت آنان و همراهی با آنان در مواقع سخت و دشوار وظیفه ما در بیمه ملت است.

باید بگویم؛ در مراسم اعطای غرامت خسارت دیدگان زلزله آبان ماه بندرعباس به بیمه گران که روز سه شنبه 16 آبان ماه در سالن هیئت مدیره اداره کل صندوق بازنشستگی کل کشور برگزار شد; مدیرکل، مدیر امور استان ها و روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری و امیرحسین گوربانی، معاون توسعه بازار و پیمان گوربانی، مدیر امور شعب، نمایندگان و نمایندگان بیمه ملت و جمعی از بیمه گذاران استان هرمزگان حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید