پرداخت غرامت به آسیب دیدگان سیل یزدی در دستور کار قرار دارد


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886491

ملک زاده مدیر کل بحران یزد گفت: پس از وقوع بحران، جبران خسارت سیل زدگان و احیای اقشار سیل زده در دستور کار قرار می گیرد و این روند توسط بنیاد مسکن پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی ملک زاده در گفتگو با یزدرسا با بیان اینکه در حال حاضر مقابله با بحران در اولویت است، اظهار داشت: هلال احمر، نیروهای نجات، بسیج، اقشار مردمی، هیئت ها، مساجد و تکایا در حال کمک و خدمات رسانی به مردم هستند. برای ساکنان خانه های ناامن نیز انجام شده است.

وی پرداخت غرامت به سیل زدگان و احیای اقشار سیل زده را پس از بحران در دستور کار قرار داد و گفت: روند جبران خسارت توسط بنیاد مسکن پیگیری می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: در این فرآیند خسارات ارزیابی و به دولت اعلام می شود و پس از آن دولت اعتباراتی را در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض تصویب می کند.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن پس از بررسی خسارات وارده برای هر کدام از آنها پرونده تشکیل می دهد و پس از آن اقداماتی برای مرمت ساختمان ها و کمک به خانواده های سیل زده انجام می شود.

ملک زاده با توصیه به تردد غیرضروری شهروندان در سطح شهر یادآور شد: در حال حاضر شهرداری ها و دهیاری های استان ستاد بحران در حوزه پیشگیری و مدیریت بحران تشکیل داده اند و در حال حاضر در حال مقابله با بحران هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید