ضوابط مدیریت بحران سازمان تعمیرات مدارس کشور به زودی اعلام می شود

ساعت: 09:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923097

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ضوابط مدیریت بحران سازمان نوسازی مدارس در کشور به زودی ابلاغ می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه کمیته مدیریت بحران و اورژانس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ایران از نظر اقلیمی و طبیعت در منطقه حساسی قرار دارد که باید همیشه این منطقه حساس باشد. برای مقابله با تغییرات اقلیمی آماده باشید بسیج همگانی باید برای حل مشکلات انجام شود.

وی با توجه به تلاش های صورت گرفته در زمینه تامین و اعطای اعتبارات مربوط به استانداردسازی سیستم های گرمایشی، افزود: باید آمادگی لازم برای رفع مشکلات مربوط به سیستم گرمایشی مدارس وجود داشته باشد. در این راستا جلسات مستمر قرارگاه جهادی عدالت آموزشی استان و همچنین جلسه کمیته اورژانس و مدیریت بحران تشکیل و تدابیر لازم برای رفع مشکلات اندیشیده شود. یکی از اولویت های ما در حل مشکلات باید گروه های جهادی باشند و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

هانمحمدی جهادگران و اقدامات انقلابی دولت در مقابله با سرمای اخیر را نشانه بارز خدمت جهادی مردم در انقلاب اسلامی ایران دانست و تقدیر کرد و گفت: استان نیز باید تمهیدات لازم را به عمل آورد و تلاش های ادارات گاز و برق استان ها و مناطق مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افزود: بازدیدهای میدانی به ویژه در مواقع بحرانی احتمالی در دستور کار مدیران قرار گیرد و در صورت بروز مشکل سعی شود تا حل نهایی مشکل در منطقه حضور داشته باشد. .

وی بر حضور میدانی در کنار خانواده های عشایری تاکید کرد و گفت: باید شرایط لازم را برای ادامه روند تحصیلی برای همه دانش آموزان فراهم کنیم، تربیت فرزندان ما وظیفه همه است. ما حتی آمادگی داریم در زمینه رفع آلودگی هوا کمک کنیم و مکاتبات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

هان محمدی ضمن اعلام ابلاغ آیین نامه مدیریت بحران در روزهای آتی، تلاش مستمر مدیران این سازمان برای رفع مشکلات استان ها و پرهیز از حاشیه سازی را مورد تاکید قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید