اجرای مسیرهای نور در جنگل های هیرکانی با محوریت وقایع دهه 60

ساعت: 09:22
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782172

رئیس سازمان راهیان نور کربلا اعلام کرد؛

محمد عباسپور با اشاره به اینکه از ظرفیت راه آهن استان برای راه اندازی تور گردشگری جنگلی با محوریت وقایع سال 60 استفاده می کنیم، گفت: این برنامه با همان الگوی راهیان نور جنوب اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، محمد عباسپور شنبه شب در افتتاحیه پوستر جشنواره هنری چلچلا که در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، از برگزاری جشنواره هنری چلچلا خبر داد. برای یک رویداد از سال 2022 آماده شده است

دبیر جشنواره هنری چلچلا گفت: پژوهش، ارائه مدل و ارائه تور، هنرهای تجسمی (عکس، کارتون، عکس)، فیلم کوتاه، استندآپ کمدی، انیمیشن، ادبیات (شعر، کلاسیک، شعر نو و داستان کوتاه) اشکال این جشنواره اضافه شده: عکس ها و فیلم ها با تلفن همراه نیز بخش محبوب جشنواره است.

عباسپور، گردشگری برای تعالی، سفر مسئولانه، معرفی آیین ها و آداب و رسوم در اماکن گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی استان مازندران، تعامل گردشگری و جامعه در استان مازندران، ظرفیت های گردشگری در مازندران، پایتخت رویدادهای گردشگری کشورهای عضو اکو. در سال 2022 موضوعات این جشنواره …

رئیس ستاد راهیان نور و جهانگردی سپاه کربلا با بیان اینکه در قالب این جشنواره راهیان نور در جنگل های مازندران با محوریت حادثه جنگل دهه 60 اجرا می شود، گفت: در این جشنواره راهیان نور در جنگل های مازندران اجرا می شود.

عباسپور با اشاره به اینکه از ظرفیت راه آهن استان برای راه اندازی تور گردشگری جنگلی با محوریت وقایع سال 60 استفاده خواهیم کرد، گفت: این برنامه با همان مدل راه جنوب اجرا می شود.

او گفت که برای بحث در مورد ساری، پایتخت گردشگری سال 2022، کوربالا با تمام زیرساخت هایی که دارد کمک خواهد کرد.

عباسپور یادآور شد: یکی از اهداف جشنواره هنر گردشگری چلچلا، ارائه آثار فاخر و حمایت از بحث محتوایی «ساری، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022» است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید