اجرای 53 برنامه به مناسبت سالروز آغاز امام زمان (عج)

زمان: 16:23
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776290

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) برنامه «صبح امید» را با 53 عنوان اجرا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی شهرداری تهران ، سازمان فرهنگی هنری از اجرای برنامه «صبح امید» به مناسبت سالروز آغاز امام زمان (عج) خبر داد و گفت: «صبح امید “و 2 رویکرد معناداری برای تقویت دانش و آگاهی مردم نسبت به امام حضرت ولی عصر (عج) و انتظار برای ظهور آن و ایجاد فضای جشن و شادی اجتماعی به مناسبت آغاز امام زمان (عج) برگزار می شود. حضرت مهدی (عج)

وی در توضیح این برنامه ها گفت: “در کمپین عهد جدید ، نماز میثاق ظهر شنبه 15 اکتبر با صدای علی فانی پس از تماس ناهار از مراکز فرهنگی و هنری سازمان و تصاویر آن پخش می شود. به طور گسترده در فضای مجازی منتشر خواهد شد. بسته فضای مجازی صبح امید نیز به تولید محصولات مختلف جهت افزایش شناخت حضرت ولی عصر (عج) در قالب فیلم ، پادکست ، گرافیک و … از مراکز فرهنگی-سازمان هنری اختصاص یافته است.

فاطمیان پور با اشاره به برنامه پیشخدمت ها گفت: در این برنامه مراکز مردمی سازمان فرهنگی هنری با حمایت رهبری فرهنگی هنری مناطق 22 گانه و مترو برنامه های مختلفی را در تهران و همچنین فضای مجازی همچنین ، اسکن میدانی “پویش منجی” برای مخاطبان کودک در نظر گرفته شده است که در آن کودکان یکی از احادیث را با موضوع ظهور امام زمان (عج) حفظ کرده و در مسابقه شرکت می کنند و آن را قرائت می کنند. 10 نفر به کودکان شرکت کننده در این اسکن جوایز اهدا می شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری تصریح کرد: جشن بزرگ “عید قربان” شنبه 24 مهرماه ساعت 15:30 در میدان امام حسین (ع) با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود. ویژه برنامه “بهار ارواح” از 15 تا 15 مهر در رواق منتظر با داستان و خواندن زندگی حضرت ولی عصر (عج) برگزار می شود و در اولین روز برنامه ، افتتاح می شود. کتیبه هنری “قدرت اسلام”.

وی در پایان گفت: جشنواره طلوع در سال آغاز امام زمان (عج) با رعایت مراحل بهداشتی در میدان نماز شهر شهر میزبان علاقه مندان است. همچنین چندین برنامه فرهنگی و هنری دیگر در منطقه توسط راهنمای فرهنگ و هنر مناطق 22 گانه در شهر تهران برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید