اجساد افراد زیر ویرانه های این کلانشهر تا 24 ساعت آینده پیدا می شود


زمان: 19:31
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843217

صادق خلیلیان با تاکید بر ادامه جستجو و آواربرداری تا یافتن آخرین مفقود و قربانی سقوط متروپلیس گفت: طی 24 ساعت آینده اجساد افراد زیر آوار شناسایی می شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، صادق خلیلیان استاندار خوزستان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار جبهه برای عملیات آواربرداری در این کلانشهر در نظر گرفته شده که قسمت اول آن به اتمام رسیده و قسمت دوم در حال تکمیل است.

وی افزود: پس از این مرحله وارد قسمت سوم یعنی تعیین سایر وظایف ساختمان می شویم و پس از یافتن اجساد احتمالی در زیر آوار، این قسمت از کار به پایان می رسد.

هلیلیان با اشاره به نظر کارشناسان درباره باقیمانده تخریب کلانشهر گفت: طبق نظر کارشناسان این ساختمان مقاومت کافی را ندارد و باید وضعیت تخریب آن مشخص شود.

استاندار خوزستان گفت: دادستان برای افرادی که 4 تا 3 درصد از این ساختمان را خریده اند و همچنین کسانی که خانه هایشان در اطراف کلانشهر است و نمی توانند در آن ساکن شوند، ساز و کاری مشخص کرده است. دفتر فرمانداری آبادان یکی دیگر از فضاهای نشیمن در اختیار آنان خواهد بود.

وی گفت: دفتری زیر نظر دادستانی در منطقه آزاد اروند برای پرداخت دیه مالباختگان، کارگران و کارگران شاغل در این هلدینگ سرمایه و با توجه به مصادره اموال مالک توسط دادستان تشکیل شده است. ، تمام اموال محفوظ خواهد بود.

هلیلیان گفت: در این رابطه سه نفر از جمله برخی از مسئولان فعلی و سابق شهرستان دستگیر شدند که کار آنها در دست بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید