اجساد حادثه «آتش سوزی اتوبوس» عراق تا 3 هفته دیگر شناسایی می شوند

اجساد حادثه «آتش سوزی اتوبوس» عراق تا 3 هفته دیگر شناسایی می شوند

روز جدید مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: تا سه هفته دیگر نتیجه آزمایش DNA اعلام و هویت این 11 قربانی مشخص می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به ارسال نمونه ژنتیکی یازده مصدوم حادثه آتش سوزی اتوبوس عراق به این مرکز گفت: تا سه هفته دیگر هویت این اجساد مشخص می شود.

دکتر سلیم هانی با اشاره به حادثه دلخراش آتش سوزی اتوبوس در عراق گفت: متاسفانه یازده نفر از هموطنانمان در این حادثه جان باختند.

وی افزود: به دلیل شدت سوختگی، هویت این اجساد شناسایی نشد و در این راستا پس از انتقال به پزشکی قانونی استان ایلام از اجساد نمونه های ژنتیکی گرفته شد.

هانی گفت: کرمانشاه قطب ژنتیکی قطب غرب کشور است و در این راستا نمونه های گرفته شده از ایلام به پزشکی قانونی کرمانشاه ارسال شده است.

این مسئول افزود: در کنار نمونه های ژنتیکی اجساد، نمونه های ژنتیکی از بستگان نزدیک این یازده نفر نیز گرفته شده است.

خانی گفت: تا سه هفته دیگر نتیجه آزمایش DNA اعلام و هویت این 11 فوتی مشخص می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه همچنین به آمادگی پزشکی قانونی استان در مرز خسروی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تیم پزشکی قانونی شامل پزشک و کارشناس و نیروی پزشکی قانونی در مرز مستقر هستند.

وی افزود: همچنین سالن تشریح شهرستان سرپل ذهاب نیز در حالت آماده باش است.

بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس تریلر حامل سیلندر گاز در جاده کوت مهران در 29 شهریور متاسفانه 11 نفر جان باختند و 30 نفر مجروح شدند.

دیدگاهتان را بنویسید