احداث المان 40 متری در میدان قومس جنب اتوبان حرم به حرم


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896832

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان اعلام کرد؛

کروش حصیر باف گفت: در صورت تعیین تکلیف مسیر بزرگراه حرم به حرم، تصمیم نهایی در خصوص ساخت یا عدم احداث المانی با این حجم و هزینه خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کوروش حصیر باف معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان در گفتگو با مرات با بیان اینکه فاز اول اجرای میدان قومس به اتمام رسیده است، گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی میدان قومس به پایان رسیده است. وی گفت: المانی که در روزهای اخیر تصویر سه بعدی اش منتشر شد هنوز به مرحله تولید نرسیده است.

معاون امور فنی و زیربنایی شهرداری سمنان با بیان اینکه ساخت المان مذکور منوط به تعیین و نهایی شدن جانمایی بزرگراه حرم به حرم در ورودی غربی شهر سمنان است. وی گفت: هنوز به سمنان ابلاغ نشده است که این بزرگراه از شهر سمنان در بالادست یا پایین دست شهرک عبور کند.

وی با اشاره به برآورد هزینه 5 میلیارد تومانی برای ساخت المان مذکور، تاکید کرد: با توجه به اینکه ارتفاع این المان بیش از 40 متر در نظر گرفته شده و سازه بزرگی به حساب می آید. در صورت تعیین مسیر بزرگراه حرم به حرم، تصمیم نهایی در مورد ساخت یا عدم احداث المانی با این حجم و هزینه خواهد بود.

حصیرباف در ادامه گفت: در صورت تلاقی بزرگراه با شهر سمنان، نیاز به توافق و بهسازی ویژه برای ورود مسافران و زائران در ورودی غربی شهر است و در این صورت هزینه ساخت و ساز یک هزینه خواهد بود. عامل اقتصادی

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سمنان با اشاره به سازه 14 متری مقبره شهدای گمنام در ورودی غربی سمنان اذعان داشت: در صورتی که مسیر بزرگراه از ورودی غربی شهر عبور نکند. ; مقبره شهدای گمنام المان ورودی غربی شهر خواهد بود و سازه ای اقتصادی و کوچکتر در میدان قومس نصب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید