دو سایت اینترنتی در محور تم جنب چورزک طارم راه اندازی می شود


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893622

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان اعلام کرد:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: 2 پروژه برای این محور در نظر گرفته شده که امیدواریم مشکلات اعتباری به سرعت حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد سرایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت تلفن همراه و سایت اینترنتی روستاهای کمرکوه و پسر شهرستان طارم به بهره برداری رسید، گفت: در این دو روستا 140 خانوار علاوه بر بهبود از اینترنت بهره مند می شوند. کیفیت ارتباطات حدود 65 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای طرح های مذکور هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بهره مندی از اینترنت پرسرعت حق مسلم همه مردم است و خدمت رسانی به همه روستائیان را وظیفه خود می دانیم و افزود: پروژه های مربوط به روستاهای دارای مشکل ارتباطی یا بدون اینترنت جمع آوری و برای اجرا ابلاغ شده است. و امیدواریم با اجرای این طرح به تدریج تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از اینترنت بهره مند شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با تاکید بر اینکه توسعه ارتباطات و اینترنت می تواند زمینه ساز رونق کسب و کار، اشتغال و رونق روستا باشد، گفت: جوانان در این روستاها موظف به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای عرضه و فروش محصولات روستا و ارائه برای بهره مندی از جاذبه های روستای خود به گونه ای که در آینده نزدیک شاهد رونق اقتصادی و رونق این روستاها باشیم.

وی در خصوص مشکلات اینترنت در محور تم به چورزک تصریح کرد: با وجود اینکه این منطقه از نظر دسترسی به اینترنت مشکل دارد، 2 پروژه برای این محور در نظر گرفته شده است که امیدواریم یکی از پروژه ها قبل از فصل سرما در رگ به اتمام برسد. .. کامل و کامل.

سرایی خاطرنشان کرد: یکی از آبجکت ها در منطقه زرین تپه برای بهبود پوشش این محور راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی سایت دوم نیازمند همکاری بین دستگاهی بود، گفت: پیگیری های مجدانه در حال انجام است و امیدواریم مشکلات اعتباری برطرف شود تا شاهد بهبود پوشش شبکه ارتباطی در این حوزه ها نیز باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید