احمدرضا درویش اولین سریال خود/ «کندو» و تاریخ خطه سیستان را می سازد

ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801503

احمدرضا درویش کارگردان سینما سریال کندو را در منطقه سیستان می سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی دارابی معاون سابق امور استان های صدا و سیما که مدتی در این وزارتخانه به همراه عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق صدا و سیما و وزیر فعلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این وزارتخانه حضور داشت، همچنان با مدیران این سازمان دیدار می کند. .

در راستای این دیدارهای هنری، دارابی چندی پیش در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ساخت سریالی به کارگردانی احمدرضا درویش خبر داد و نوشت: من یکی از کارگردانان شناخته شده و سرشناس سابق سیما و تهیه کننده حرفه ای تلویزیون امروز بودم.

هر دو از خانواده معظم شهدا هستند و برای من عزیز هستند. آنان با اخلاق، تفاهم و وفاداری به آرمان های والای انقلاب اسلامی خدمات بسیاری به جامعه هنری کرده اند.

آنها در تلاشند سریالی به نام کندو بسازند که عمدتاً به زیبایی و پاکی منطقه سیستان و بلوچستان می پردازد که معمولا جلوی دوربین گم می شود.

بخشی از مجموعه نمایشی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و بی شک اثری ماندگار و ارزشمند خواهد بود. به خصوص که درویش اولین سریال تلویزیونی است که در دستور کار است و می تواند بی نظیر باشد.»

احمدرضا درویش کارگردان سینماست که پیش از این ساخت فیلم هایی چون «شیمی»، «دوئل» و «متولد مهرماه» را در کارنامه دارد. رستاخیز جدیدترین ساخته احمدرضا درویش است که هنوز اکران نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید