فلورین زلر برای اولین بار سریال می سازد / شکنندگی رویای آمریکایی


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۵
کد خبر: 1897755

تهیه کننده فیلم های «پدر» و «پسر» پس از کسب موفقیت در عرصه سینما، برای تصویربرداری اولین سریال خود وارد عمل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، فلوریان زلر کارگردان فرانسوی برای اولین تجربه تلویزیونی خود پا پیش گذاشته است. او با اقتباسی از «سه گانه لمان» وارد تلویزیون خواهد شد.

این کارگردان فرانسوی که تهیه کنندگی فیلم برنده اسکار «پدر» و اخیراً «پسر» را بر عهده داشت، از نمایش استفانو ماسینی برای ساخت سریال تلویزیونی استفاده کرد.

زلر نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت که در شرکت تازه تاسیس او صبح آبی تولید خواهد شد.

لورنزو میلی با بازی آپارتمان پیکچرز، فریمانتل و دومنیکو پروکاچی از فاندانگو دیگر تهیه کنندگان این سریال هستند. این گروه قبلا سریال تحسین شده دوست نابغه من را بر اساس رمان های النا فرانته ساخته بودند.

درام حماسی ماشینی به داستان یکی از موسسات مالی جهانی می پردازد که یکی از عوامل ثبت رکورد بزرگ اقتصادی در سال 2008 بود. سام مندز این نمایش 5 ساعته را اقتباس کرده و نسخه انگلیسی آن را روی صحنه برد. این نمایش در اوایل سال جاری برنده 5 جایزه تونی شد که یکی از آنها بهترین کارگردانی برای سام مندز و بهترین بازیگر مرد برای سیمون راسل بیل بود.

پروژه سه گانه لمن پس از نمایش فیلم پسر زلر با حضور هیو جکمن، لورا درن و ونسا کربی در جشنواره فیلم ونیز شکل گرفت. این پروژه اولین پروژه ای بود که زلر تحت شرکت تازه تاسیس خود Blooming Pictures تولید کرد.

زلر اولین کارگردانی فیلم بلند خود را با پدر، بر اساس نمایشنامه ای به همین نام با بازی آنتونی هاپکینز و اولیویا کولمن انجام داد و 6 نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد و برنده بهترین فیلمنامه اقتباسی خوب و آنتونی هاپکینز نیز شد. برنده اسکار شد.او آن را برای بهترین بازیگر مرد دریافت کرد.

زلر سه گانه لمن را به عنوان یک داستان متقاعد کننده از خانواده و قدرت در حال حرکت رو به جلو طی دهه ها در چشم انداز اجتماعی و سیاسی همیشه در حال تغییر آمریکا توصیف کرد.

وی افزود: نمی‌توانستم آرزو کنم تصویری عمیق‌تر از نقاشی روی بوم سفید داشته باشم.

مدیر عامل آپارتمان همچنین گفت که از اینکه یک نویسنده بزرگ اروپایی بار دیگر به زندگی و مرگ نماد قدرت آمریکایی پرداخت و شکنندگی تکان دهنده رویای آمریکایی را در یک قرن به تصویر کشید، بسیار هیجان زده است.

مدیر عامل فاندانگو همچنین از نمایشنامه استفانو ماسینی به عنوان متنی بسیار بدیع و منحصر به فرد یاد کرد که دنبال کردن آن نیازمند یک نابغه بود.



دیدگاهتان را بنویسید