اخبار ضد و نقیض از درگذشت آیدا رستمی

اخبار ضد و نقیض از درگذشت آیدا رستمی

بر اساس گزارش ها و داستان های منتشر شده در شبکه های اجتماعی، آیدا رستمی، پزشک جوان، عصر روز 31 آذرماه پس از پایان شیفت شب خود در بیمارستان شهید چمران تهران، با مادرش تماس گرفت که به خانه می رود، اما پس از آن تماس گرفت، نه. خبری از او

سایت بهارنیوز نیز نوشت: پس از ردیابی خانواده وی که در شهر اکباتان زندگی می کنند، روز بعد (سه شنبه 31 آذرماه) کلانتری اکباتان با استناد به پزشکی قانونی با خانواده برای تحویل گرفتن جسد تماس گرفت. در جمع بندی پزشکی قانونی اعلام شد که وی بر اثر “برخورد با جسم جامد” فوت کرده است. به گفته خانواده، جسد آیدا رستمی با دست شکسته و یک طرف صورتش له شده تحویل داده شد و چشمش تخلیه و بخیه زده شد و روز بعد جسد به زادگاهش گرگان منتقل و به خاک سپرده شد.

برخی از فعالان و شبکه های خبری در گزارش های خود مرگ این پزشک جوان را مشکوک خواندند و مدعی شدند که وی در خانه هایشان به مداوای مجروحان کمک کرده است.

اما خبرگزاری تسنیم درباره علت مرگ آیدا رستمی می نویسد: 30 آذرماه یک مورد مرگ مشکوک یک زن (سقوط از پل هوایی) گزارش شد و بلافاصله تیم بررسی صحنه قتل پلیس در محل حاضر شد. در کالبد شکافی متوفی آثار شکستگی در قسمت های مختلف بدن قابل مشاهده بود.

آیدا رستمی روز حادثه بر روی پل روگذر در حوالی منطقه آزادی تهران با مردی درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد و از روی پل عابر پیاده سقوط کرد.

متهم در یک فروشگاه کیف و کفش در میدان فردوسی کار می کرد و مدتی پیش با آیدا که حدود 10 سال از او بزرگتر است آشنا شد.

متهم در تحقیقات عنوان کرد که مدتی پیش متوجه رابطه آیدا رستمی با فرد دیگری شده و از این موضوع ناراحت بوده است. تحقیقات تا مشخص شدن علت نهایی سقوط آیدا رستمی از روی پل عابر پیاده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید