علت مرگ آیدا رستمی اعلام شد + جزئیات دستگیری مظنون

علت مرگ آیدا رستمی اعلام شد + جزئیات دستگیری مظنون

در روزهای اخیر رسانه های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به نام «آیدا رستمی» بر اثر شکنجه کشته شده است، اما پیگیری ها نشان می دهد که این ادعاها داستانی بیش نیست.

رسانه های ضد انقلاب اخیرا مدعی شده اند فردی به نام «آیدا رستمی» بر اثر شکنجه کشته شده است.

این رسانه ها متوفی را پزشکی معرفی کردند که در تجمعات مجروح شده بودند و روز دوشنبه بیست و یکم آذرماه برای مداوای شخصی به منطقه اکباتان رفت و برای گرفتن بانداژ و بانداژ به داروخانه مراجعه کرد که ناپدید شد.

در این روایت به نقل از یک منبع آگاه، به دلیل جراحات و شکستگی های وارده بر بدن متوفی، وی در شب حادثه تحت تعقیب قرار گرفت و سپس کشته شد.

هرچند در خبرها آمده بود که خانواده رستمی بر اثر تصادف فوت کرده است، اما ایران وایر به نقل از منبع آگاه خود بدون هیچ مدرکی به این نتیجه رسید که این مرد توسط نیروهای امنیتی کشته شده است! بطوریکه جراحات شدیدی بر بدن وی مشاهده می شود.

بررسی های خبرنگار میزان از دادسرای تهران نشان می دهد که موضوع خبری مورد ادعای ایران وایر مرگ مشکوک فردی بوده که بر اساس آن مطلبی نوشته شده است.

مرگ های مشکوکی که به دلیل قتل های اخیر منتشر می شود، این روزها زیاد است.

اما حقیقت درگذشت خانم آیدا رستمی چیست؟

یکم آذرماه یک مورد مرگ مشکوک یک زن (سقوط از پل هوایی) در کلانتری 135 آزادی اعلام شد و بلافاصله تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

با بررسی های اولیه پلیس در محل، متوفی به هویت آیدا رستمی 36 ساله (پزشک عمومی) به پزشکی قانونی منتقل شد.

در کالبد شکافی متوفی آثار شکستگی در قسمت های مختلف بدن قابل مشاهده بود.

و با بررسی ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد آیدا رستمی در روز حادثه با مردی بر روی پل روگذر حوالی منطقه آزادی تهران درگیری لفظی و فیزیکی داشته و از روی پل عابر پیاده سقوط کرده است.

فرد نامبرده بلافاصله به عنوان مظنون بازداشت شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم در یک مغازه کیف و کفشی واقع در میدان فردوسی کار می کرد و مدتی پیش با آیدا که حدود 10 سال از او بزرگتر بود آشنا شده بود.

متهم در تحقیقات عنوان کرد که مدتی پیش متوجه رابطه آیدا رستمی با فرد دیگری شده و از این موضوع ناراحت بوده است.

متهم در بازجویی متقابل مدعی شد روز حادثه در جلسه قبلی در حوالی میدان آزادی به همراه آیدا حضور داشته و بر سر موضوع مذکور در حال نزاع بوده که متوفی ناگهان خود را از بالای پل هوایی به پایین پرتاب می کند. .

تحقیقات تا مشخص شدن علت نهایی سقوط آیدا رستمی از روی پل عابر پیاده ادامه دارد./ تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید