اخبار مهم افزایش حقوق کارمندان + جزئیات

اخبار مهم افزایش حقوق کارمندان + جزئیات

روز جدید این احتمال وجود دارد که بر اساس پیشنهاد نمایندگان در مجلس، افزایش حقوق کارکنان دولت به 2.5 میلیون تومان برسد.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به «دنیای اختاز» گفت: برای افزایش حقوق کارمندان 3 هزار امتیاز برای هر کارمند مبنای بود و بر همین اساس ادامه دادیم. البته اعضای کمیته نظر دیگری داشتند. اما نظر دولت را در نظر گرفته ایم. بنابراین حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت به طور متوسط ​​یک میلیون تومان است.

افزایش حقوق چقدر است؟

بهروزیفر خاطرنشان کرد: ممکن است با توجه به پیشنهادات نمایندگان مجلس در تالار، افزایش حقوق کارکنان دولت به 2.5 میلیون تومان برسد. از سوی دیگر، بحث افزایش تدریجی حقوق کارکنان دولت نیز مطرح است. این بدان معناست که افرادی که دستمزد پایینی دارند، افزایش بیشتری دریافت خواهند کرد و افرادی که دستمزد بالاتری دارند، افزایش کمتری دریافت خواهند کرد. هدف و انگیزه کاهش فواصل متناسب با تحمل ریسک و ریسکی است که در پست ها وجود دارد.

همچنین حسن لطفی نماینده روزن و عضو کمیته اجتماعی شورای اسلامی بر لزوم افزایش حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد تاکید کرد و گفت: حقوق و مزایای افراد تحت پوشش امداد. کمیته باید حداقل 50 درصد افزایش یابد و این موضوع در کمیسیون اجتماعی تصویب شد. وی ادامه داد: بر اساس بند 4 لایحه دولت، حقوق کارمندان باید 35 درصد افزایش یابد و کمیته نیز بر همین نظر بود. نظر کمیسیون اجتماعی در مورد کمک هزینه ویژه نیروهای نظامی و انتظامی این است که با توجه به ابلاغ سقف اعتبار از سوی دستگاه های اجرایی 50 درصد افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید