اختتامیه جشنواره تئاتر سنگر در تالار رودکی


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813285

جشنواره تئاتر سنگر 17 اسفند ماه در تالار رودکی برگزیدگان خود را معرفی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ محمود سزار، رئیس سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس از اختتامیه جشنواره تئاتر سنگر در تالار رودکی خبر داد.

محمود سزار از حضور 116 گروه نمایشی در این رویداد فرهنگی هنری خبر داد و گفت: حضور 116 گروه نمایشی از نیروهای مسلح در این رویداد فرهنگی نشان از اهتمام نیروهای مسلح به مقوله فرهنگ و هنر بویژه حراست دارد. .

وی به کیفیت آثار ارائه شده در این جشنواره اشاره کرد و افزود: هنرمندان افتخاری نیروهای مسلح با نگاه خلاقانه در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و ارزش های این دوره پرافتخار تلاش می کنند. مفاهیم ارزشمندی مانند ایثار، ایثار، مقاومت، شجاعت و زبان هنر برای عموم جذابیت و تأثیرگذاری بیشتری دارد.

سرهنگ محمود سسوار افزود: حفظ یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و بیان حماسه های جاودانه هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری این جشنواره است.

ایرج افشاری اصل دبیر دومین جشنواره تئاتر سنگر به بیان برنامه های مراسم اختتامیه پرداخت.

افشاری اصل گفت: دومین جشنواره تئاتر سنگر در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار شد. . در این مراسم علاوه بر اهدای جوایز از برگزیدگان، از چهار خانواده معظم شهدای نیروهای مسلح تجلیل و از چهار هنرمند پیشکسوت نیروهای مسلح تجلیل خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر دفاع از زحمات هنرمند پیشکسوت عرصه حراست از حسین مسافرستان خانواده زنده یاد علی سلیمانی تجلیل می شود.

اختتامیه دومین جشنواره ملی «تئاتر سنگر» 17 اسفندماه ساعت 15 در تالار رودکی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری ​​و هنرمندان برگزیده جشنواره و جمعی از هنرمندان برگزار می شود. در شهرک دفاع مقدس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید