اختتامیه کنگره ملی شهدای قم برگزار شد/ پرچم یالثارات الحسین(ع) مسجد جمکران به فرماندهی سپاه تقدیم شد.


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911670

دومین کنگره سراسری شهدای استان قم با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا، عموم مردم استان قم و سایر استان های کشور و استانی، کشوری و استانی پیش از ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. مقامات نظامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم، فردا دومین کنگره سراسری شهدای استان قم با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شهدا، عموم مردم قم و سایر استان های کشور، پیش از ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد. و مقامات استانی، کشوری و لشکری.

در ابتدا حجت الاسلام رحیمیان به تبرک مسجد مقدس جمکران پرداخت.

آیت الله ساعدی مسئول حرم حضرت معصومه(س) در بیانیه ای گفت: کنگره ملی شهدای قم آغاز برنامه های گسترده ای برای احیای نام شهدا و استفاده از تخصص های مختلف در این زمینه است.

شاهچراغی استاندار قم نیز در پیامی گفت: یکی از امتیازات قم حضور شهدای کشورهای مختلف در بین شهدای قم است که مورد توجه ویژه قم است.


e6dd2499 2915 4000 b0ec 58f0326e917b خبر خاکستری

در ادامه پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره ملی شهدای قم که در دیدار اعضای این کنگره بیان شد، منتشر شد، رهبر معظم انقلاب در بخشی از این پیام فرمودند: : بسیاری از شهدای خارج از قم نیز از شهدای قم از جمله شهید باهنر و شهید مطهری بودند. و شاید به یک معنا بتوان گفت که همه شهدای ایران شهدای قم هستند و قم آن راه را باز کرد و نهضت را آغاز کرد. قم به دعوت امام لبیک لبیک گفت و مردم قم در میدان حاضر شدند.

حاج حسین کاجی از جانبازان دفاع مقدس به بیان و بیان خاطراتی پرداخت و گفت: امروز به اوج انقلاب اسلامی رسیده ایم و حرف تازه ای برای جوانان داریم اما استکبار جهانی می خواهد جوانان ما نباشند. عامل ظهور و ناتوانی در گام برداشتن در راه اسلام».

بعدها علی مالکی نژاد مداحی کرد.

سپس سردار محمدرضا محد فرمانده امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) قم در سخنانی در کنگره گفت: تلاش مستکبران و مستکبران راه به جایی نمی برد و عزت ابدی در انتظار مصلحین است و این وعده الهی است و هنوز دیر نشده است.»

سپس سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت و تاکید کرد: امروز رهبر دلسوز ما این مرد بزرگ مانند کشتی نجات این ملت در تلاطم امواج است، ملتی که با او بیعت کردند و دشمن با ایستادن در کنار او فکر می کند با آوردن چند فریب خورده به صحنه می تواند انقلاب شکوهمند اسلامی را به خطر بیندازد اما ملت بیدار است.


636165e5 874f 4eea 9e87 7b737d65fb44 خبر خاکستری

سرانجام پرچم یالترات الحسین (ع) که پرچم سربازان امام زمان (عج) است و به نشانه انتقام از خونخواران تاریخ برافراشته شده بود به سردار سلامی فرمانده سپاه اهدا شد. ارتش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید