اختصاص 21 میلیارد ریال برای ساماندهی فاضلاب محله به بنیاد شهید + تساویر


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890115

سال ها ساکنان محله جنوبی ترین نقطه شهرلنده یعنی محله بنیاد شهید با فاضلاب شهرلنده زندگی مسالمت آمیزی داشتند تا اینکه سرانجام فرماندار لنده برای ساماندهی فاضلاب موضوع 21 میلیارد ریال را مطرح کرد. سیستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ یکی از مهمترین مولفه های توسعه شهری بحث برقراری عدالت در توزیع امکانات و خدمات شهری است که موجب ارتقای خدمات مسئولان ذی صلاح می شود.

محله بنیاد شهید لنده یکی از قدیمی ترین محله های شهر لنده است که به دلیل قرار گرفتن خانه های سازمان شهید لنده که در جنوبی ترین نقطه شهر لنده قرار دارد به محله بنیاد شهید معروف است و متاسفانه مکانی است که در آن فاضلاب های شهر لنده به هم می رسند.


db6176b6 c514 4323 921b 5159dc842a69 خبر خاکستری

احداث نشدن کانال فاضلاب در این نقطه از شهر باعث شده است که این مکان به محل تخلیه و زیستگاه دائمی حیوانات موذی تبدیل شود، جدا از بوی تعفن و بوی مشمئز کننده، گلایه های همیشگی شهروندان ساکن در این منطقه را در پی داشته است.

نکته جالبتر این است که خط انتقال آب شرب ساکینن در طرف مقابل این دره از وسط این دره می گذرد که قبلاً با شکسته شدن بار دچار پارگی شده و این پارگی با فاضلاب شهر مخلوط می شود تا اینکه دوباره خرابی جبران شود. .

در سال های اخیر و با پیگیری رسانه ها از طریق این پایگاه خبری، مشکل پل ارتباطی این محله به منازل آن طرف این دره پس از سال ها توسط شهرداری برطرف شد که خدمت بزرگی به شهروندان این قسمت بود. از شهر


63ccd374 27b9 4dad 8082 d0f07c22a4c5 خبر خاکستری

عدم ساماندهی و احداث کانال فاضلاب در سال جاری آن را به یکی از مهمترین مطالبات اهالی این محله ها تبدیل کرد و از عدم پاسخگویی مسئولان نیز گلایه داشتند.

فرماندار شهرستان لنده در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن ابراز تاسف از وضعیت موجود در این نقطه از شهر لنده گفت: شاید برای شهروندان سخت باشد که باور کنند چرا این نقطه از شهر نباید ساماندهی می‌شود و خانه‌های شهروندان در چنین وضعیتی است».

جلال دانش گفت: با توجه به مطالبات مهم اهالی این محله و لزوم ساماندهی سریع این کانال فاضلاب در سال جاری، بیش از 21 میلیارد ریال برای ساماندهی این کانال برای وام های عمرانی شهرداری در نظر گرفته ایم.

وی بیان کرد: با اعطای این وام و انتخاب پیمانکار از سوی شهرداری امیدواریم هر چه سریعتر این نقطه از شهر ساماندهی شود تا شهروندان مهربان کمتر از این مشکل متضرر شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید