25 هزار میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یافت


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902964

استاندار تهران گفت: در جلسات هماهنگی سفر رئیس جمهور به مناطق مختلف استان تهران موضوع مدرسه سازی نیز مطرح شد و در مصوبه ای 25 هزار میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز مدارس در دو و نیم سال اختصاص یافت. سال و قسط اول این وام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری در سومین اجلاس خیرین مدرسه ساز استان تهران که در هتل شایان ورامین برگزار شد، گفت: در جلسات هماهنگی سفر رئیس جمهور به مناطق مختلف استان تهران، موضوع ساخت مدرسه نیز مطرح شد. و در مصوبه ای 25 هزار میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز تخصیص داده شد که به مدت دو سال و نیم به مدارس اختصاص یافت و قسط اول این وام دریافت شده است.



استاندار تهران افزود: این رقم اعتبار بسیار قابل توجهی است که در صورت قرار گرفتن در کنار اعتبارات عمومی و قبلی استان تحول شگرفی در حوزه مدارس استان تهران ایجاد می کند.

محسن منصوری گفت: مدرسه سازی در استان تهران ویژگی های مهمی دارد و خیرین نیز دغدغه هایی دارند که باید با برگزاری نشست تخصصی در استانداری بررسی و رفع شود.

در پایان این مراسم استاندار تهران که گلریزان خیرین مدرسه ساز را همراهی می کرد قول ساخت 20 مدرسه جدید در شهرستان ورامین با مشارکت خیرین را داد.
همچنین مقرر شد 5 مدرسه قدیمی ورامین تعمیر، تجهیز و نوسازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید