مشکلات تولیدکنندگان کوچک و خانگی سیستان باید حل شود/ اختصاص 10 میلیارد ریال برای تجهیز آموزش فنی حرفه ای زهکشی


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898558

حسین مدرس حبانی بر رفع مشکلات تولیدکنندگان کوچک و خانگی تاکید کرد و گفت: غرفه فروش محصولات در شهر زاهدان در زهکشی در اختیار کارآفرینان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، حسین مدرس خبانی استاندار سیستان و بلوچستان از مرکز نوآوری و خلاقیت واقع در مرکز آموزش فنی و حرفه ای زهک بازدید و ضمن بررسی چالش های موجود در این مرکز با کارآفرینان و کارآموزان این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار کرد. وی گفت: مرکز نوآوری و خلاقیت شهر زهاق با همکاری پارک علم و فناوری استان و استان زهق در رشته های صنایع دستی، کشاورزی، سنگبری، نجاری، پارچه، فرش راه اندازی شد و دارای 23 هسته فناوری است.


مدرس خیابانی گفت: علاوه بر این چهار شرکت در این مرکز فعال هستند و تاکنون 14 محصول از طریق این مرکز در محدوده شهرستان زهک تجاری سازی و برندسازی شده است.


وی گفت: تعیین زنجیره ارزش محصولات و کمک به تجاری سازی و فروش محصولات شهرستان زهک از دیگر ماموریت های این مرکز است.

مهرداد عرب رهبری سازمان مدیریت استان از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان زهق متناسب با فعالیت های دانش بنیان خبر داد و گفت: مبلغ 4 میلیارد ریال و 6 میلیارد ریال دیگر اعلام شده است. ریال قرار است طی چند روز آینده اعلام شود

شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای نیز در این بازدید گفت: آموزش فنی و حرفه ای با برگزاری دوره های مختلف مهارت آموزی در منطقه سیستان در جستجوی اشتغال جوانان و حمایت از ایده های نو و دانش بنیان تا مرحله تبدیل به محصولات قابل فروش. بازار قرار است برای حل معضل بیکاری شمال استان گام های موثری بردارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید