مدارس دولتی در حال تجهیز هستند/ به دنبال تحول و نوسازی هستیم


ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889673

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی بیان کرد:

صیادی بیان کرد: در آموزش و پرورش به دنبال افراد نیستیم بلکه به دنبال جوان سازی و تحول خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا صیادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش اظهار داشت: در همه جای دنیا با توجه به اهمیت آموزش سعی در تربیت دانش آموزان بر اساس فرهنگ و سنت خود دارند.

وی درباره پیشرفت آموزش و پرورش در سال های پس از انقلاب گفت: در 43 سال گذشته تلاش شده تا توسعه آموزشی قابل قبول باشد و توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش در این سال ها بر هیچکس پوشیده نمانده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان شناخت نقاط قوت در هر کاری برای اهداف عالی را ضروری دانست و گفت: شناخت کاستی ها امری ضروری و اولویت دار است. همچنین اولویت ما برخورد با تمام صندوق های آموزشی است و برنامه های متنوعی برای توانمندسازی معلمان و فرهنگیان داریم.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات مهرماه، تجهیزات آموزشی مدارس دولتی است و در هفته های آینده خبرهای خوبی با محوریت تجهیزات باغ زمستانی خواهیم داشت.

صیادی در پاسخ به سوالی درباره مدارس کانگشی گفت: آمارهای متفاوتی از مدارس کانگشی وجود دارد اما آخرین آمار 390 مدرسه کانگشی در استان است تا دو تا سه سال دیگر آپارتمان ها برچیده می شود.

وی در خصوص وضعیت معیشتی معلمان گفت: متاسفانه در برخی ادارات نگاه معلمان با نگاه رهبر انقلاب به معلمان یکسان نیست و به همین دلیل کارگروهی برای نظارت بر وضعیت معلمان تشکیل داده ایم. معلمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پاسخ به سوالی مبنی بر سیاست زدگی در این اداره کل توضیح داد: وظیفه اصلی من در این ماه ها دور نگه داشتن آموزش و پرورش از مسائل سیاسی و سیاسی کاری است. البته من آمده ام تا انقلاب کنم و اجازه نمی دهم در آموزش و پرورش در مقابل خون شهدا کاری انجام شود.

وی با بیان اینکه به هر چیزی که نشان دهنده یکپارچگی انقلاب و اهداف انقلاب باشد، خواهیم پرداخت، تصریح کرد: امروز در بعد تربیتی، همگام بودن با همه تحولاتی است که در دنیا رخ می دهد، البته جدا از برنامه های استکباری مانند 2030 است

صیادی در خصوص فاصله طبقاتی در آموزش و پرورش گفت: فاصله طبقاتی در سایه اقدامات آموزشی نیست، بلکه به دلیل فرصت های مختلفی است که ایجاد می شود و خانواده ها بسته به امکانات، تحصیلات تکمیلی را برای فرزندان خود در نظر می گیرند.

وی در پاسخ به انتقادات مبنی بر کندی تغییر مدیران گفت: ما افراد را بیکار نمی کنیم و کسانی که کار کرده اند را رها نمی کنیم، البته برای برخی پست ها به دنبال افراد جوان و کارآمد هستیم.

صیادی در پایان با اشاره به مشکلات انتخابی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: قطعا به زودی گزینش را تغییر می دهیم و جوانان را به گزینش برمی گردانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید