سرمایه گذاری بیش از 4 هزار میلیارد ریال در پروژه های آبرسانی و فاضلاب استان بوشهر


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892222

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با سرمایه گذاری بیش از 4772 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از نفل، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تبریک هفته دولت به خبرنگاران گفت: در این هفته 8 پروژه در شهرها و روستاهای استان به بهره برداری می رسد.

عالی از افتتاح فاز اول آب شیرین کن شماره 4 بوشهر با ظرفیت 7 هزار مترمکعب خبر داد و اظهار داشت: این پروژه با سرمایه گذاری 1800 میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی محقق شده است.

وی با اشاره به افتتاح شبکه جمع آوری فاضلاب و خط لوله تحت فشار در ناحیه بسیجیان گناوه تصریح کرد: برای اجرای این طرح 125 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تکمیل مخزن ذخیره آب دلوار 5000 مترمکعبی خبر داد و بیان کرد: برای ساخت این پروژه 230 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

عالی افتتاح خط لوله آب بندر رستمی تنگستان را از دیگر پروژه ها دانست و خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه 42 میلیارد ریال هزینه دارد.

وی افتتاح مخزن 2 هزار مترمکعبی ذخیره آب انارستان و تاسیسات جانبی آن در شهرستان جم با 100 میلیارد ریال را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اعلام کرد و خاطرنشان کرد: حفر چاه آب در تنگ زرد سلو دشتستان با اعتباری بالغ بر 9.3 میلیارد ریال وارد زنجیره تولید می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افتتاح 2 مخزن ذخیره آب به ظرفیت 500 متر مکعب در روستاهای چاوشی و گلستان دشتی را از دیگر پروژه ها برشمرد و گفت: مخزن ذخیره آب چاوشی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ساخته شده است. ریال و گلستان با سرمایه گذاری 12.3 میلیارد ریال

عالی از آغاز عملیات احداث مخزن تنگرم 5000 مترمکعبی خبر داد و اظهار داشت: این آب انبار توسط قرارگاه امام حسن معتبی با اعتباری بالغ بر 370 میلیارد ریال اجرا می شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات حفر چاه آب شرب و حفر کف چاه در هفته دولت، افزود: این طرح با 130 میلیارد ریال اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به آغاز خط لوله آب روستای دمیگز شهرستان دیر گفت: این پروژه با اعتبار 170 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی در برازیان و 3750 مترمکعب آب شیرین کن را از دیگر برنامه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در این راستا آب شیرین کن آخوند در هفته دولت عملیات اجرایی خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید