اختلاف اسکوچیچ و طارمی درون خانواده است و حل می شود / 60 درصد ورزشگاه لبنان پر می شود

ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780076

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مشکلات اسکوچیچ و طارمی در خانواده است و حل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میتبی هورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره برنامه این تیم برای بازی با لبنان و سوریه در روزهای 20 و 21 آبان در هفته پنجم و ششم مقدماتی جام جهانی گفت: اردوی تیم ملی از روز شنبه آغاز می شود و بازیکنان به میدان می روند. در کمپ باشید تا بعد از تست تاج روز یکشنبه عازم بیروت شویم.

وی با اشاره به مشکلات تیم ملی برای رفتن به لبنان و سپس اردن گفت: برای سفرمان مشکلاتی داریم. اینها مشکلات پروازی است که عزیزی هادم برای رفع این مشکلات دنبال می کند. دو بازی خارج از خانه داریم که انتقال بازیکنان یکی از مشکلات ماست، باید به بیروت و از آنجا به اردن (جایی که سوریه میزبان بازی های خانگی خود است) برویم و سپس به ایران برگردیم. امیدواریم با اقدامات بعدی عزیزی هادم این مشکلات برطرف شود. علاوه بر این تعدادی بازیکن مستقیم وارد لبنان می شوند.

سرپرست تیم ملی درباره اختلاف اسکوچیچ و طارمی که چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد و حواشی هم داشت، توضیح داد: اینها مسائل خانوادگی است و حل می شود.

هورشیدی همچنین درباره استفاده از داور ویدیویی در این بازی گفت: تا چند روز پیش موضوع خانه لبنان نیز در هاله ای از ابهام قرار داشت و مشخص نبود که فدراسیون فوتبال لبنان مجوز میزبانی را دریافت کند یا خیر. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در حال تحقیق در مورد تمام جنبه های خانواده لبنان – به دلیل مشکلات و درگیری های موجود در این کشور – بود که سرانجام مجوز خانه صادر شد و سوال نهایی این است که 60 درصد از ورزشگاه پر خواهد شد. همچنین در شهر «صیدون» که در حال حاضر با بیروت فاصله دارد. در هر صورت ما تابع کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید