اسکوچیچ نظر دارد و طارمی هم صحبت می کند/ لبنان و سوریه را آب آشامیدنی باید شکست دهیم

ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782811

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با دو تیم بازی می کنیم که یکی از آنها جنگ پاره شده و دیگری لبنانی است که باید به عنوان آب آشامیدنی پیروز شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هداد عزیزی ستاره سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره چالش اخیر در اردوی تیم ملی گفت: در این موضوع نباید بزرگ نمایی کرد و این اتفاقات در تیم های فوتبال دنیا در حال رخ دادن است. تیم فوتبال یک خانواده است و همه جا اختلاف سلیقه وجود دارد. ما باید اجازه دهیم همه نظرشان را بیان کنند، اسکوچیچ نظر خود را داد و مهدی طارمی هم نظرش را بیان کرد، چرا اجازه نمی دهیم مردم نظرشان را بیان کنند؟ هر دو صحبت کردند و نباید در این اظهارنظرها اغراق کرد.

عزیزی ادامه داد: مهدی طارمی اکنون در سطح اول فوتبال جهان بازی می کند، من با کریم باقری صحبت کردم و او گفت اسکوچیچ سه بار به طارمی زنگ زد و او جواب نداد، کریم باقری هم زنگ زد و او دوباره جواب نداد و این خوب است. مهدی طارمی جواب نمی دهد. محدودیت مربی خیلی بیشتر از تماس با بازیکن است اما باز هم می گویم که اسکوچیچ فرمانده تیم ملی فوتبال ایران است و این حق مسلم اوست که تصمیم بگیرد. اما نظر من این است که فدراسیون فوتبال باید به موضوع رسیدگی می کرد اما نشد. آنها نباید فریاد می زدند، بلکه او را دعوت کردند و اجازه دادند در صورت تنبیه با سرمربی تیم ملی روبرو شود و او را روی نیمکت نشاند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از بازی های مهدی طارمی لذت می برم، اتفاقی نیفتاد و آنها به خوبی با مشکل کنار نیامدند. مدیریت تیم ملی در این موضوع خوب عمل نکرد و کادرفنی تیم مجبور نشد برای این موضوع وقت بگذارد. رهبری فدراسیون و تیم ملی می توانستند در این موضوع خیلی بهتر عمل کنند. من و علی دایی سه روز قبل از بازی ایران و استرالیا با هم دعوا کردیم اما در روز بازی دیدیم که این اتفاق به خیر گذشت.

وی در پایان گفت: ما با دو تیم بازی می کنیم که یکی از آنها در اثر جنگ و دیگری لبنانی است که باید مثل آب آنها را بزنیم. شاید اگر بازی با کره جنوبی بود طارمی نمی باخت اما در شرایطی هستیم که باید بدون طارمی می بردیم. برخی افراد این مشکل را تشدید می کنند و در فضای مجازی سروصدای بی مورد ایجاد می کنند. اسکوچیچ فارغ التحصیل شده و مردی آرام است. مهدی طارمی و اسکوچیچ بهترین دوران زندگی خود را با هم سپری کردند. چرا الان این دو با هم نیستند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید