اختلاف بر سر یک زن بی حجاب در حسینیه امینی قزوین

انتشار فیلم خشونت آمیز یک زن با پوشش نامناسب و بی حجاب در حسینیه اهدایی معتمدین قزوین، اعتراض افراد مختلف را در شبکه های اجتماعی به اداره کل کمک های مالی و امور خیریه و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برانگیخت. .

در پی این اعتراضات، اداره کل کمک ها و امور خیریه و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین در بیانیه ای مشترک به این هتک حرمت و تخلف واکنش نشان دادند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
رسول خدا (ص) فرمود: لِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَینِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْینَ لَا تَبْرُدُ أَبَدًًًً.

گرمی در دل مؤمنان از شهادت حسین علیه السلام است که هرگز سرد نمی شود.

با حضور مردم شریف، فرمانداران و مردم متدین استان قزوین با سلام و درود فراوان؛

با توجه به حواشی ایجاد شده در حسینیه، اهدای امینی ها که جریحه دار شدن احساسات و اعتقادات پاک مردم حسینی و شهدای استان، ضمن ابراز تاسف و انزجار از وقوع این حادثه ناگوار؛ برای تنویر افکار عمومی و بررسی ابعاد مختلف این ماجرای مشکوک به موارد زیر اشاره می شود:

چرا که این حسینه مزین به نام سید الشهدا (ع) از دیرباز محل برگزاری مراسم و مجالس قرآنی، مذهبی و مذهبی بوده و هست، لذا این گونه حرکت ها که به دنبال خدشه دار کردن معنوی اصلی ترین خدمات اهدایی، خیریه، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین برخورد با عاملان و عاملان این تخلف اعم از ولی، شخص یا افراد مسئول را از طریق مراجع قضایی و امنیتی ضروری می داند. برای اطلاع عموم

با توجه به اینکه بنیاد دارای متولی ویژه است و متولی طی ماه های اخیر با رای قانونی به عنوان معتمد منصوب شده است، اما اداره کل کمک های خیرین و موسسات خیریه استان قزوین و سازمان خیرین و موسسات خیریه به عدم توانایی متولی اعتراض کردند. برای مدیریت هدیه.

اما بنیاد و موسسه خیریه طبق قوانین مربوطه با متولی برخورد لازم را انجام خواهند داد.

با توجه به اینکه حسینیه دارای محافظ دائمی و مجهز به دوربین های مداربسته است، در نتیجه چنین اتفاقی بدون اطلاع مدیریت حسینیه ممکن نبود. قوه قضائیه و مردم استان موظف هستند هر چند تاکید می شود که متولیان محترم نذورات همواره در صیانت از این نهاد ارزشمند تلاش کرده اند اما هرگونه کوتاهی حتی غیر ارادی پذیرفته نخواهد شد.

در پایان مجدداً تأکید می‌شود که دستگاه‌های اصلی کمک‌ها و امور خیریه و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین از تمامی ابزارهای قانونی، قضایی و امنیتی برای رسیدن به نتایج مورد انتظار مردم شریف تا گوشه‌های آشکار و پنهان این حادثه ناگوار استفاده کرده‌اند. شناسایی شده و گزارش تفصیلی از اقدامات انجام شده به مردم شریف استان ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید