فرزند خادم خانه تاریخی حسینیه امینی ها: واگذاری کمک های چند صد هکتاری در استان قزوین به عروس حجت الاسلام صحیح است.

فرزند خادم خانه تاریخی حسینیه امینی ها: واگذاری کمک های چند صد هکتاری در استان قزوین به عروس حجت الاسلام صحیح است.

فرزند خادم حسینیه تاریخی امینی ها گفت: اجاره چند صد هکتاری اهدایی در استان قزوین به عروس خجت الاسلام خمیشی صحت دارد و اجاره ماهانه این زمین ها حدود 900 هزار تومان است. “

ابوالفضل امینی‌خا با تایید صحت اجاره چند صد هکتاری واقوتی در استان قزوین به عروس خجت‌الاسلام قمیشی، گفت: در خبرها آمده است که این زمین‌ها با اجاره یک میلیون تومانی در اختیار خانم چایچیان قرار گرفته است. در حالی که اجاره ماهیانه حدود نهصد هزار تومان در ماه است.

فرزند متولی خانه تاریخی امینی حسینیه با بیان اینکه کل ماجرای اجاره این زمین ها مربوط به دوران قبل از ما است، گفت: این اتفاق جدیدی نیست، حداقل 4-5 سال گذشته و این خانم هنوز به عنوان مستاجر از طریق اهدا قرارداد دارد.

امینیها ادامه داد: وقتی سر کار آمدم دیدم این خانم مستأجر ماست اما تحت فشار قرار گرفتیم که صدای او را نشنیم.

وی تصریح کرد: روال اجاره اهدایی به این صورت است که مستاجران سالی یک بار اجاره بها را پرداخت می کنند و در صورت پرداخت، قرارداد آنها از 3 سال به 3 سال افزایش می یابد. سر کار که شدیم دیدیم یکی از صدها مستأجر ما هستند و تا حالا به کسی نگفته بودیم.

فرزند خادم خانه تاریخی حسینیه امینی ها افزود: به نظر می رسد اجاره نامه در دست افراد زیادی از جمله خیرین، متولی قبلی و اهدای تاکستان بوده است، اما نمی دانم چه کسی آن را گذاشته است. و آن را عمومی کرد.

امینی ها در پاسخ به جزییات ماجرا گفت: دنبال دردسر نیستم، فقط بدانید که این موضوع به دوره قبل برمی گردد و امضای متولی دوره قبل، پای گراداد، گواه صحت ماجرای من است.

فرزند خادم خانه تاریخی حسینیه امینی ها گفت: من خودم پرونده قضایی دارم و در امور خیریه فعالیت دارم. دادگاه اخیرا به نفع من رای داد و خواستم کمی استراحت کنم و نمی دانم چه کسی به چه منظوری این خبر و اسناد را منتشر کرده است.

وحید اشتری، فعال رسانه ای اصولگرا روز گذشته گفت: یکی از بزرگترین کمک های چند صد هکتاری استان قزوین به نام حسینیه امینی ها به عروس خجت الاسلام قامیشی رئیس سازمان خیرین کشور تحویل داده شد.

وی در بخشی از توئیت خود در ادامه ادعاهای خود آورده است: اکنون در قزوین یک زوج جوان با ماهی یک میلیون نمی توانند در حاشیه ترین نقاط شهر زیرزمین اجاره کنند و 150 هکتار کمک خیریه و 1000 دام در قزوین انجام شده است. با همین اجاره کوچک به آقای زا مونا چایچیان تحویل داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید