اختلاف سرمربی پرسپولیس با مدیرعامل بر سر ستاره پرید

اختلاف سرمربی پرسپولیس با مدیرعامل بر سر ستاره پرید

یحیی گل محمدی پس از حضور در پرسپولیس و دیدار با رضا درویش، مدیرعامل آن باشگاه، اسامی بازیکنان تمدید شده و لیست خرید خود را به درویش داد، بنابراین کار مربوط به انتقال بازیکنان مورد نظر یحیی و تمدید با بازیکنان فعلی، این میتواند انجام شود. یحیی نام یک مدافع را در لیست خود قرار داد و به باشگاه اعلام کرد یکی از محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده را به خدمت بگیرد. یحیی همچنین اعلام کرد در صورت عدم توافق با گلسیانی، هر دو بازیکن بین المللی به میدان خواهند رفت تا پرسپولیس در فصل آینده در پست مدافع میانی مشکلی نداشته باشد.

با توجه به جو بدی که علیه شجاع خلیل زاده در فضای مجازی ایجاد شد و هواداران پرسپولیس با بازگشت این بازیکن مخالف بودند، باشگاه پرسپولیس با شجاع تماسی نداشت و مشخص بود که علاقه ای به جذب این بازیکن ندارند. درویش نمی خواست جو تیمش را به هم بزند و بین هواداران تفرقه ایجاد کند. از این رو با بازگشت شجاع به پرسپولیس مخالف بود و سراغ این بازیکن نرفت. این در حالی بود که خلیل زاده علاقه زیادی به بازگشت داشت و می خواست در بازگشت به ایران پیراهن تیم محبوبش را بر تن کند. او حتی قبل از امضای قرارداد با تراکتورسازی به تیم های درخواستی خود گفته بود که منتظر پیشنهاد پرسپولیس هستم و اگر پرسپولیس به او پیشنهادی نداد با آنها پای میز مذاکره می نشیند.

خلیل زاده که می خواست با عدم تماس پرسپولیس، انتصابش برای فصل آینده مشخص شود، به یکی از پیشنهادات او پاسخ مثبت داد و با تراکتورسازی قرارداد امضا کرد. باشگاه پرسپولیس که در حال مذاکره با گلسیانی است، مذاکرات مثبتی با کنعانی ها داشت و توافقات نهایی با این مدافع ملی پوش انجام شد.

کنعانی و خلیل زاده که چند سالی است در مرکز خط دفاعی تیم ملی پرسپولیس و الاهلی قطر زوج هستند، دوست دارند دوباره با هم بازی کنند و در کنار هم به پرسپولیس بیایند. اما مقاومت هواداران پرسپولیس و مدیران این باشگاه در مقابل بازگشت خلیل زاده منجر به جدایی این دو ملی پوش که از دوستان صمیمی هم هستند، شد.

یحیی که می خواست دوباره شجاع را در تیمش داشته باشد به خواسته اش نرسید و به همین دلیل با انتشار مطلبی حمایت خود را از شاگرد سابقش اعلام کرد. یحیی با ساخت استوری یکی از پست های قبلی شجاع که در آن نوشته بود صبر اوج احترام به حکمت خداست، از این بازیکنی که به تازگی راهی تراکتور شده حمایت کرد و نشان داد که چقدر دوست دارد دوباره با شجاع کار کند.

دیدگاهتان را بنویسید