ستاره دیگری از استقلال پرید!

با توجه به جدایی قطعی محمد محبی و مهدی کایدی که با توجه به مبالغ بالای سانتا کلارا پرتغال و شباب الاهلی از امارات از مدیران باشگاه استقلال خواسته بود امیرحسین حسین زاده را از شارلوا بیاورند اما ظاهرا این انتقال انجام نخواهد شد. برگزار می شود، تا زمانی که یک بال دیگر توسط آن سرمربی گم شود.

امیرحسین حسین زاده که فصل گذشته 23 بار در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، علاقه مند به بازگشت به جمع آبی پوشان است اما ظاهرا باشگاه شارلوا برای بازگشت این بازیکن به ایران و صدور حکم او 800 هزار دلار پرداخت کرده است. رضایت جواد نکونام این موضوع را درخواست و تایید کرد.

جواد نکونام با بیان اینکه باشگاه استقلال به او گفته امیرحسین حسین زاده گران است، اظهار داشت: به همه زنگ می زنیم، می گوید گران است. خب حداقل حسین زاده را که بازیکن ایرانی است و برای باشگاه ما بازی کرده است، در نظر بگیرید. شارلوا 800 هزار دلار می خواهد زیرا سه سال دیگر با این تیم قرارداد دارد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه این باشگاه می تواند با به خدمت گرفتن حسین زاده در فصل جاری و فروش او در سال آینده درآمدزایی کند، گفت: باشگاه بلژیکی می خواهد از فروش حسین زاده به استقلال درآمد کسب کند و به همین دلیل لازم است مدیران باشگاه بله بلژیک این کار را انجام دهند. مذاکره کنند. من با حسین زاده صحبت کردم و می دانم که او استقلال را دوست دارد و دوست دارد برگردد اما شرایط مهیا نیست.

دیدگاهتان را بنویسید