ستاره پرسپولیس پرید؟ تصمیم مهم ستاره تولد بعد از کافا

ستاره پرسپولیس پرید؟  تصمیم مهم ستاره تولد بعد از کافا

علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی تیم پرسپولیس و دروازه بان شماره یک تیم ملی که این روزها برای تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تورنمنت کافا به همراه اعضای این تیم به میدان می رود همچنان از مشکل ناشی از آن رنج می برد. مصدومیت در مسابقات جهانی 2022 قطر.

بیرانوند 9 آبان سال گذشته در دیدار تیم ملی مقابل انگلیس پس از برخورد با سیدجد حسینی (مدافع ملی پوش کشورمان) دچار شکستگی بینی شد و در نهایت در دقیقه 20 بازی جای خود را به سید حسین حسینی داد. بیرانوند پس از یک بازی استراحت (مقابل ولز) در سومین دیدار تیم کشورمان در قطر، مقابل آمریکا مقابل دروازه تیم ملی ایستاد و سپس قرار شد بینی خود را روی تیغ جراح بگذارد. بیرانوند در بازگشت به تیم ملی (پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی) به توصیه پزشکان مبنی بر ادامه فوتبالش با همین شرایط برای پرسپولیس عمل کرد و عمل بینی این دروازه بان به پایان فصل موکول شد.

علیرضا بیرانوند که بسیاری از کارشناسان فوتبال پرسپولیس و حتی استقلالی ها او را یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی می دانند، پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در مسابقات قهوه تصمیم نهایی را در مورد بینی خود می گیرد. .

برخی از نزدیکان دروازه بان ملی پوش پرسپولیس خبر می دهند که شاید وی قبل از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر بینی خود را زیر نظر پزشک قرار دهد اما هنوز از تاریخ و روز این عمل خبری قطعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید