متهم ردیف اول معضل بزرگ استقلال؛ این ستاره چگونه پرید؟

متهم ردیف اول معضل بزرگ استقلال؛  این ستاره چگونه پرید؟

در تابستان سال گذشته محمد محبی بازیکن باشگاه سانتا کلارا پرتغال به صورت قرضی از این تیم به استقلال آمد و تا نهم ماه جاری بازیکن این تیم بود.

مهرماه سال گذشته اولین اخطارهای باشگاه سانتا کلارا به باشگاه استقلال ارسال شد. در آن زمان مصطفی آجورلو همچنان مدیرعامل باشگاه استقلال بود. در همان زمان اعلام شد که باشگاه استقلال به جای پرداخت مبلغ انتقال وام، سند جعلی را برای باشگاه سانتا کلارا ارسال کرده است. نامه ای که سپس باشگاه مربوطه نیز تصویر آن را در فضای مجازی منتشر می کند.

پس از حضور علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال در 5 مهر 1401، این مشکل دوباره از طریق هواداران و رسانه ها برای حل مشکل محمد محبی پیگیری شد، اما در ماه های پاییز و زمستان این مشکل حل نشد. تا اینکه سرانجام در 21 فروردین امسال و آخرین روز حضور علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، باشگاه سانتا کلارا همچنان از این موضوع شاکی است.

در این مدت عنوان شد که باشگاه استقلال بخشی از طلب باشگاه پرتغالی را پرداخت کرده است اما ظاهراً در حسابی بوده که قابل برداشت نیست. البته اخیرا مسئولان باشگاه سانتا کلارا اعلام کرده اند که هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است.

بعد از جدایی فتح الله زاده در دوازدهم فروردین و جانشینی حجت کریمی که چند روز بعد سرپرست موقت باشگاه شد، انتظار می رفت این مشکل در ماه های اخیر حل شود و استقلال در آخرین گلزن دوم شد. قهرمانی (با 10 گل در طول فصل) (گذشته) می توانست یک سال دیگر به صورت قرضی در استقلال بماند اما این موضوع به دلیل مشکلات مالی ناشی از بدهی به استراموچونی و پادوانی هنوز محقق نشد و در نهایت این بازیکن از استقلال رفت!

لازم به ذکر است؛ در چنین شرایطی و در حالی که مدیران باشگاه استقلال حدود 9 ماه (از شهریور سال گذشته) فرصت داشتند تا این مشکل را حل کنند، این موضوع پابرجا ماند و در نهایت محمد محبی از طریق آژانس نقل و انتقالات خود به باشگاه روستوف روسیه پیوست.

از سوی دیگر گفته می شود باشگاه پرتغالی شکایتی تند از استقلالی ها تهیه و تنظیم کرده و در حال اجرای آن است تا مبلغی سنگین بابت جریمه و دیرکرد انتقال مجیبی به استقلال دریافت کند. مبلغ ذکر شده تنها مبلغ اصلی در حدود 140000 یورو برای این انتقال است.

دیدگاهتان را بنویسید