متهم ردیف اول برای تغییر عصبانیت گل محمدی؟

24 ساعت از پایان دیدار استقلال و پرسپولیس می گذرد و بحث بر سر نتیجه دربی 98 و حواشی این دیدار همچنان داغ است. مهمترین تفاوت آن تفاوتی است که چند ثانیه بعد از گل تساوی استقلال توسط رودی زاستد شکل گرفت و البته معرفی آن قبل از تساوی آبی ها آغاز شد.

در عکس هایی که امیرحسین حیرکه، عکاس ورزش سه، چند ثانیه قبل از گلزنی شاگردان فرهاد مجیدی گرفته، یحیی گل محمدی از فرصت های از دست رفته پشیمان شد اما در چند متری سرمربی استقلال دست مربی را گرفت. بدنساز تیم می گوید می خواهد بازیکنان مورد نظر خود از جمله رودی زاستد را کنار بگذارد.

خبر خاکستری

افسوس از موقعیت طلایی یحیی در دقیقه 79 که تبدیل به گل نشد اما در این لحظه و چند متر دورتر فرهاد مجیدی با وجود اشتباهی که در خط دفاعی تیمش مرتکب شد، دو مهاجم بلند قامت خود را برای ورود به زمین فراخواند. بلافاصله دو تعویض داشته باشید

خبر خاکستری

تعویض های درخواستی فرهاد در کمتر از 30 ثانیه انجام شد و استقلال در اسرع وقت تغییراتی را در ترکیب ایجاد کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از اینکه رودی زستد و آرماند رمضانی برای ورود به زمین به میدان رفتند، کادر فنی پرسپولیس به سادگی می فهمد که با حضور دو بازیکن بالا در تیم حریف و تاکتیک آبی ها که روی زمین بودند، باید تیم را عوض کرد. حواشی در دقایق پایانی .. همانطور که در عکس مشاهده می کنید حمید مطهری و یکی دیگر از اعضای کادر فنی پرسپولیس در تلاش هستند تا در اسرع وقت به ذخیره ها اطلاع دهند.

qgew3npf خبر خاکستری

مطهری لحظاتی قبل از ورود توپ به دروازه تیمش فریاد زد که معلوم نیست این عصبانیت از از دست دادن موقعیت های بسیار خوب پرسپولیس است یا جابجایی هایی که پس از ورود زستاد و رمضانی به زمین بازی به تعویق افتاد.

رودی زستد و آرماند رمضانی در دقیقه 79 قبل از مصدومیت سعید آقایی وارد زمین شدند، اما در حالی که سیدجلال و حامد پاکدل آماده ورود به زمین بودند با برانکارد کشیدن مدافع مصدوم پرسپولیس، محمدحسین زاهدی فر. او می سازد؛ این تصمیم چند ثانیه قبل از تساوی استقلال با اعتراض شدید یحیی گل محمدی همراه شد.

البته نکته دیگری نیز بین آنها وجود دارد; دیر رسیدن حامد پاکدل به سیدجلال حسینی که حدود یک دقیقه به خط نزدیک شده بود باعث شد با کمی تاخیر به خط طولانی برسد و یحیی گل محمدی نیز به دلیل یک شیفت کاری از انجام یکی از 5 شیفت خود امتناع کرد. تغییر دقایقی پیش باخت (طبق قوانین جدید، هر مربی می تواند در هر بازی 5 شیفت در سه بازی داشته باشد) و درخواست تعویض همزمان دو بازیکن را داد.

rmlrcnjj خبر خاکستری

این تصویر تلویزیونی شاید واضحتر از هر چیز دیگری بتواند مدافع خط اول را برای تغییرات دیرهنگام پرسپولیس و 10 بازیکن بودن این تیم در زمان تساوی مشخص کند. در این عکس سیدجلال حسینی آماده روی خط و حامد پاکدل پس از اظهارات مطهری وارد زمین می شود و پس از آن افشین پیروانی سرمربی تیم پرسپولیس پس از دادن کارت های تعویضی به جلال مرادی نماینده فدراسیون فوتبال وارد زمین می شود. زنان به سمت سعید آقایی مصدوم که در حال خروج از زمین بود به راه می افتند و این اتفاق نشان می دهد که یک پیرو قبل از توقف بازی در زمان مصدومیت مدافع سرخ ها کار خود را تمام کرده است اما مکث عجیب و بیش از حد نماینده سرخپوشان. فدراسيون يا نماينده هيات فوتبال تهران يا داور چهارم هنگام ثبت تغييرات در هيئت تعويض باعث شد دو تغيير پرسپوليس قبل از گل استقلال انجام نشود.

fcap3w5t خبر خاکستری

پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس پس از دادن کارت تعویض به سیدجلال و پاکدل به جلال مرادی نماینده فدراسیون فوتبال، با خیال راحت به سراغ سعید آقایی رفت تا وضعیت او را ارزیابی کند و البته در این زمان به افرادی اعتراض کرد برانکارد را حمل کردند. اما شاید بهتر باشد در این صحنه به جای روی برانکارد، یک فالوئر در کنار نیمکت نماینده فدراسیون و داور چهارم وجود داشته باشد، زیرا اگر این اتفاق بیفتد، شاید سرمربی پرسپولیس (جلال مرادی و داور چهارم) آنها را متقاعد کند که تغییرات را در اسرع وقت انجام دهید پرسپولیس دو شیفت داشت

امروز یکی از اعضای سازمان لیگ در یک تریبون خصوصی درباره انجام تمام کارهای لازم برای حضور دو بازیکن پرسپولیس صحبت کرد. مشکلی که بر ابهامات پیرامون محوریت دربی 98 می افزاید. استقلال در دقایقی بازی باخت را با تساوی تغییر داد که پرسپولیس 10 نفره بازی کرد و جای سعید حقی خالی بود اما مقصر چه کادر فنی و سرپرست پرسپولیس بود یا محمد حسین زاهدی فر نماینده فدراسیون فوتبال، داور چهارم یا سید. مهدی سیات علی سیدعلی که بعد از جدایی آقایی بدون توجه به پرسپولیس بازی را شروع کرد، با وجود تصاویر متعددی که از آن دقیقه جنجالی پخش شد، هنوز مشخص نیست. در این میان مشکل دیگری که یحیی گل محمدی پس از گل استقلال و تغییر شرایط به آن اعتراض داشت، عدم توانایی داور در تغییر دو شیفت دفاعی پرسپولیس و در نهایت آمدن نیروهای هجومی بود.

km2n2kwt خبر خاکستری

این عکس زمانی را نشان می دهد که سیدمهدی سیدعلی بازی را شروع کرد و توپ ها یکی پس از دیگری در محوطه جریمه سرخپوشان ارسال شد و حمید مطهری و مهرداد حنبان، مربیان پرسپولیس به بازیکنان ذخیره و آزادگان گفتند. حریف، اما البته تمام شد و تیم 10 نفره آنها چند ثانیه بعد گل تساوی را به ثمر رساند.

pzaqmbyn خبر خاکستری

یحیی سر داور دربی داد می زند چون فکر می کند سیدمهدی سیدعلی اجازه تغییرات در پرسپولیس را نداده است اما شاید متهمی که قبل از گل استقلال سرخپوشان را عوض نکرده اند گل محمدی باشد که دور او را محاصره کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید